کد خبر: ۲۱۲۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳ 14 April 2016

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج از تصویب نهایی لایحه تجلیل از مدال‌آوران این شهرستان خبر داد.

فاطمه اسکندری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با اشاره به نقش تأثیرگذار توسعه ورزش و همچنین ورزشکاران در جامعه اظهار داشت: در جامعه امروزی ورزشکاران به عنوان الگو جوانان قلم داد می‌شوند.

فاطمه اسکندری تصریح کرد: این در حالی است که برخی از معضلات و انحرافات اجتماعی جوامع مختلف را تهدید می‌کند که مهمترین راه پیشگیری در این حوزه، توسعه ورزش است.

وی افزود:‌ مسئولان استان البرز با همت بیشتر و رسیدگی به وضع نا به سامان ورزش این استان، می‌توانند از تهاجم فرهنگی که دامن‌گیر جامعه شده، جلوگیری کرده و جوانان ورزشکار بومی را به عنوان الگو به نسل جوان معرفی کنند تا شاهد داشتن شهری شاداب، با نشاط و پویا باشیم.

نماینده مردم کرج در شورای اسلامی شهر ادامه داد: ورزش نقش به سزایی در تمام ابعاد اجتماعی - فرهنگی و حتی سیاسی دارد و ما نباید از این پتانسیل غفلت کنیم.

اسکندری تأکید کرد: غفلت از این مهم موجب می‌شود که جوانان به جای روی آوردن به باشگاه‌ها و ورزش کردن، سر از قلیان‌سرا در می‌آورند.

وی افزود: اکثر مردم دنیا اوقات فراغت خود را با ورزش کردن و یا تماشای مسابقات ورزشی می‌گذرانند، حتی شاهد هستیم حرکت نمادین یک ورزشکار در طول برگزاری یک مسابقه تأثیر بیشتری از سخنرانی‌های یک سیاستمدار دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج بیان داشت: در نتیجه با تجلیل و قدردانی از ورزشکارانی که مایه افتخار میهن و شهرمان هستند، می‌توانیم جامعه خود را به سمت رشد و تعالی هدایت کنیم.

اسکندری با اشاره به آئین‌نامه تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان استان البرز گفت: با پیگیری‌های کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج بالاخره آئین تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان با اکثریت آرا به تصویب رسید و قرار است در اردیبهشت 1395 سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با همکاری کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج، شهرداری و اداره ورزش و جوانان شهر کرج این مراسم برگزار شود.

وی در پایان اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان تا پایان فروردین‌ماه لیست اسامی قهرمانان و مدال‌آوران شهر کرج را در اختیار کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج قرار خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار