تابناک: خیران استان اصفهان از سال 1386 تاکنون حدود 800 میلیارد ریال در بخش بهداشت، درمان و سلامت هزینه کرده اند.
کد خبر: ۲۰۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲ 10 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، رئیس انجمن خیرین بهداشت و سلامت استان اصفهان در نشست سالیانه مجمع این انجمن گفت: این مبلغ در احداث بیمارستان، خانه های بهداشت، خرید تجهیزات پزشکی و بهداشتی و سایر موارد مربوط به بهداشت و سلامت مردم هزینه شده است.

دکتر کمال حیدری با اشاره به اینکه انجمن خیرین بهداشت و سلامت امام هادی (ع) استان اصفهان در سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرد، افزود: تاکنون انجمن خیرین بهداشت و درمان در 23 شهرستان استان فعال شده است.

وی با ارائه گزارش عملکرد این انجمن، مهمترین آنها را احداث چهار بیمارستان، 45 بخش بیمارستانی و 43 مرکز بهداشتی درمانی، مشارکت در ساخت 74 مرکز بهداشتی و درمانی، بازسازی، تعمیر و ترمیم 128 مرکز بهداشتی و درمانی و اهدای 43 قطعه زمین برشمرد.

وی از دیگر اقدامات این انجمن را خرید 34 دستگاه یونیت دندانپزشکی، 74 دستگاه سونی کیت (دستگاهی برای شنیدن صدای قلب جنین در شکم مادر) و 436 قلم تجهیزات بیمارستانی اعلام کرد.

حیدری اظهار کرد: با همکاری خیران استان اصفهان، دو مرکز مشاوره برای زنان آسیب پذیر و فراهم کردن شرایط برای اشتغال آنها، مرکز جامع تکامل کودکان و مرکز ژنتیک بیمارستان الزهرا (س) نیز راه اندازی شده است.

وی با تاکید بر اینکه انجمن خیرین اصفهان توجه خاص به برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارد، افزود: لازم است چنین اقداماتی در شهرستانهای استان نیز انجام شود.

رئیس انجمن خیرین سلامت استان اصفهان تصریح کرد: طرح حمایت از خانوارهای در معرض خطر سلامت و برخی از آسیب های اجتماعی در محلات و مناطق محروم اصفهان نیز از جمله برنامه های در دست اجرای این انجمن است.

نشست سالانه مجمع خیرین بهداشت و سلامت استان اصفهان با حضور مسئولان، خیریه های درمانی، بهداشتی، توانبخشی، بیمارستان ها و اعضای مجمع خیرین سلامت استان اصفهان برگزار شد.

در این آیین از تمبر یادبود و اختصاصی مجمع خیرین بهداشت و سلامت امام هادی (ع) رونمایی شد و از خیران استان اصفهان در بخش بهداشت و درمان تجلیل بعمل آمد.

انجمن خیرین بهداشت و سلامت استان اصفهان از سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون در 23 شهرستان استان دارای انجمن فعال است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
سلام این خیرین هزینه بیماری هم میدن؟
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۹
سلام این خیرین هزینه بیماری هم میدن؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار