جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» با حضور جمعی از مسئولان و مادران، همسران و دختران شهدا در محل سالن شهدای امدادگر استان برگزار شد.
کد خبر: ۲۰۹۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷ 10 April 2016

به گزارش تابناک یزد،جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» با حضور جمعی از مدیران کل ادارات استان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان، مسئول دفتر امور زنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد، معاونت داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان یزد، مادران و همسران و دختران شهدا 21 فروردین ماه در سالن شهدای امدادگر جمعیت هلال‌احمر استان یزد برگزار شد.


کبری رضوانی، مسئول دفتر سازمان زنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در این مراسم اظهار کرد: امسال این مراسم با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و هلال احمر برگزار شد که در این جشنواره به غیر از دو برنامه جشن میلاد کوثر به مناسبت تولد حضرت فاطمه زهرا(س) و تجلیل از اسوه‌های صبر و مقاومت و مادران و همسران شهید و بانوان ایثارگر، از مجموعه نمایشگاهی فرصت شکفتن و زندگانی نامه و خاطرات زنان ایثارگر و شهدای زن یزد و «یاس» اولین نشریه تخصصی زنان در حوزه دفاع مقدس نیز رونمایی شد.

احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد نیز در این مراسم با اشاره به جایگاه والای زن در نظام آفرینش گفت: زن موجودی بسیار ارزشمند و قابل احترام است که نوع بشر توسط او ادامه حیات می‌یابد.

وی با تاکید بر لزوم احترام به مقام زن و مادر افزود: مادران ایران اسلامی با تربیت فرزندان مومن و متعهد بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی را تضمین کردند و به حق چنین مادرانی شایسته تقدیر و احترام هستند.

حمید پارساییان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد نیز در این مراسم اظهار کرد: تجلیل از مقام شامخ بانوان با محوریت رزمندگان، شهدا، جانبازان و تبیین نقش مادرانه همسران ایثارگران و شهدا با درس گرفتن به الگوی فاطمی و زینبی در راستای جریان فرهنگی و ارزشی متعالی دفاع مقدس از اهداف جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت است.

وی با بیان اینکه همه باید قدردان ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها که صبر و مقاومت را عرضه کردند باشیم، اظهار کرد: امروز ما وظیفه داریم تا در برابر تهدیدات دشمنان آماده و مهیا باشیم زیرا در صورت عدم توانمندی جامعه مجبور می‌شود در برابر دشمن سازش کرده و به نهایت بدبختی و ذلت دچار شود.

یادآوری می‌شود در این مراسم از مادران و همسران شهدا تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار