فرماندار ایوان گفت: در همه روستاهای بالای 20 خانوار این شهرستان طرح هادی اجرا شده و یا در حال اجرا است.
کد خبر: ۲۰۹۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶ 09 April 2016

فرماندار ایوان گفت: در همه روستاهای بالای 20 خانوار این شهرستان طرح هادی اجرا شده و یا در حال اجرا است.


به گزارش تابناک ایلام؛معروف بسطامی افزود: خدمات چشمگیری در سطح روستاهای این شهرستان از سوی بنیاد مسکن ارائه شده که از جمله تهیه طرح هادی روستایی برای تمامی روستاهای بالای 20 خانوار است.
وی افزود: این طرح برای 41 روستا تهیه شده که عملیات اجرایی آن در 39 روستای انجام گرفته است ضمن اینکه مقاوم سازی 2 هزار و 721 واحد مسکن روستایی نیز با استفاده از تسهیلات بانکی انجام شده است.
بسطامی تاکید کرد: صدور و تحویل 2 هزار و 530 جلد سند مالکیت اماکن روستایی در 26 روستا با همکاری ادراه ثبت اسناد و املاک شهرستان ایوان از دیگر خدماتی است که توسط بنیاد مسکن انجام گرفت.
وی گفت: در سال 94 کل اعتبارات هزینه ای برای تهیه طرح هادی در روستاهای جوب گوهرعلیا، داراب، خوران، کلان و نهرخان سفلی یک میلیارد ریال و برای اجرای طرح هادی در این روستاها هشت میلیارد ریال بوده است.
وی با اشاره به آسیب های ناشی از سیل به اماکن روستایی و شهری در سال 94 یادآور شد: 600 فقره گزارش خسارت مردمی داشتیم که 510 فقره از این گزارش ها مشمول دریافت خسارت شدند و مبلغ 50 میلیارد و 940 میلیون ریال تسهیلات از سوی بانک های ملی، صادرات، ملت، سپه و تجارت برای پرداخت به افراد خسارت دیده در نظر گرفته شد ضمن اینکه پرداخت کمک های بلاعوض به خسارت دیدگان نیز در دستور کار است.
شهرستان ایوان با بیش از 50 هزار نفر جمعیت در 40 کیلومتری شمال ایلام قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار