کد خبر: ۲۰۷۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶ 06 April 2016
به گزارش تابناک یزد، مدیر کل گمرک استان یزد از آمادگی گمرک استان برای اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: این گمرک فرآیندهای گمرکی را تسهیل کرده و آماده ارائه خدمات روان و سریع به تجار و بازرگان در شرایط پس از تحریم است.
 «حسن یاسری» در دیدار با استاندار یزد ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های گمرک و برنامه‌های سال جاری آن، تصریح کرد: گمرک استان یزد در تعطیلات عید با برقراری کشیک‌های نوروزی به تجار و بازرگانان خدمات ارائه کرد.

وی با بیان این‌که کارکنان گمرک استان یزد حتی در عید نوروز نیز آماده ارائه خدمات به تجار و بازرگانان بودند، افزود: گمرک استان یزد پارسال بر اساس ارزیابی انجام‌شده از گمرکات برتر کشور بوده است.

یاسری تکمیل سامانه جامع امور گمرکی، پیاده‌سازی پنجره واحد تجارت فرامرزی، الکترونیکی کردن فرآیندها، ارتباط الکترونیکی با سازمان‌های هم‌جوار، اخذ مجوز ترخیص رایانه و قطعات مربوطه را از اقدامات گمرک در سال گذشته ذکر کرد.

این مسئول یادآور شد: گمرک استان برای اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی آمادگی دارد و فرآیندهای گمرکی را تسهیل کرده و آماده ارائه خدمات روان و سریع به تجار و بازرگان در شرایط پس از تحریم است.

«سیدمحمد میرمحمدی» استاندار یزد نیز در این نشست ضمن تبریک سال نو، از خدمات گمرک یزد در سال گذشته تقدیر کرد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار