رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیمارستان شهرستان اسلام آباد غرب تابستان امسال با حضور مسئولان افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۲۰۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱ 06 April 2016
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیمارستان شهرستان اسلام آباد غرب تابستان امسال با حضور مسئولان افتتاح خواهد شد.

دکتر حسین کریم در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در راستای خدمت رسانی به مردم و ایجاد تحول بنیادین در این دانشگاه و وضعیت بهداشتی و درمانی استان پروژه‌های بی‌شماری با اعتبارات خوب در دست انجام دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: خرداد یا اردیبهشت ماه امسال نیز با حضور وزیر بهداشت تعدادی از پروژه‌های بزرگ و مهم دانشگاه در استان افتتاح می‌شود که اتاق عمل بیمارستان طالقانی یکی از آن‌هاست.

کریم سلامت را اولویت دانشگاه علوم پزشکی دانست و بیان کرد: هدفگذاری ما رساندن تعداد اعضای هیئت علمی به بیش از ۶۰۰ نفر است تا شاخص‌های توسعه‌ای خود را ارتقا دهیم.

وی همچنین از احداث دانشکده بین‌المللی در شهرستان پاوه به عنوان یکی از پروژه‌های مهم آینده خبر داد و گفت: تجهیزات و امکانات لازم برای احداث این دانشکده وجود دارد و امیدواریم با تخصیص آن بتوانیم گام‌های بلندی در این منطقه برداریم.

دکتر کریم از افتتاح بیمارستان شهرستان اسلام آباد غرب طی تابستان امسال خبر داد و  افزود: کلینیک شهرستان سرپل ذهاب نیز برای شروع عملیات احداث تحویل پیمانکار شده و در شهرستان پاوه نیز پیمانکار برای احداث کلینیک این شهرستان بزودی مشخص خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار