مدیر کل گمرکات استان کرمانشاه گفت: در سال ۹۴ گمرک پرویزخان سهم نخست میزان صادرات را در بین گمرکات و بازارچه های استان کرمانشاه به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۲۰۷۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱ 06 April 2016
مدیر کل گمرکات استان کرمانشاه گفت: در سال ۹۴ گمرک پرویزخان سهم نخست میزان صادرات را در بین گمرکات و بازارچه های استان کرمانشاه به خود اختصاص داده است.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی گمرکات استان؛ خلیل حیدری اظهار داشت: در سال گذشته یک میلیارد و ۳۷۲ میلیون و ۸۴۳ هزار و پنج دلار کالا به وزن ۴ میلیون و ۴۳۵ هزار و ۹۱۰ تن از گمرکات کرمانشاه، خسروی، پرویزخان، پاوه و بازارچه های مرزی پرویزخان و شوشمی صادر شده است که نسبت به مدت مشابه سال ۹۳ از حیث ارزش ۲۸ درصد افزایش و از نظر وزنی ۸ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه اظهار داشت: دراین مدت تشريفات صادرات از گمرک پرویزخان ۶۲۹ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۴۹۳ دلار کالا به وزن یک میلیون و ۲۷۵ هزار و ۹۴۱ تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش با ۳۳ درصد افزایش روبه‌رو شد.

حیدری افزود: در سال ۹۴ گمرک پرویزخان سهم نخست میزان صادرات را در بین گمرکات و بازارچه های استان کرمانشاه  به خود اختصاص داده است.

مدیر کل گمرکات استان کرمانشاه در ادامه بیان داشت: دراین مدت نیز تشريفات صادرات از گمرک کرمانشاه ۵۱۳ میلیون و ۳۶۵ هزار و ۱۸۷ دلار کالا به وزن یک میلیون و ۸۰۷ هزار و ۷۹۹ تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش با ۲۳ درصد افزایش روبه‌رو شد.

حیدری خاطر نشان کرد: در سال گذشته تشريفات صادرات از گمرک خسروی ۱۷۰ میلیون و ۹۸۲ هزار و ۳۶۷ دلار کالا به وزن یک میلیون و ۲۱۶ هزار و ۵۱۱ تن است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش با ۴۱ درصد افزایش روبه‌رو شد.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را سیمان، لوازم خانه داری و پاکیزگی، حیوانات زنده، گوجه فرنگی، سیب زمینی، رب گوجه فرنگی، صفحه وورق پلیمری، پیاز و موسیر، اوره عنوان کرد و افزود: بیشتر کالاهای فوق به کشور عراق صادر می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار