مدیرعامل شرکت پالایش نفت استان کرمانشاه از آغاز تعمیرات اساسی (اورهال) پالایشگاه از نیمه اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۰۶۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ 04 April 2016
مدیرعامل شرکت پالایش نفت استان کرمانشاه از آغاز تعمیرات اساسی (اورهال) پالایشگاه از نیمه اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد.

صید محمد جمشیدی در گفت و گو با خبرنگار سرویس «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: این تعمیرات هر چهار سال یکبار انجام می‌شود که امسال نیز این فعالیت، از اواسط اردیبهشت ماه و به مدت تقریبی 28 روز برنامه ریزی شده و عملیاتی می‌شود.

جمشیدی افزود: این تعمیرات به منظور بازرسی و تعمیر قسمت‌هایی از پالایشگاه ماننند برج تقطیر، کوره مادر، راکتورها و سایر قسمت های پالایشگاه است که بطور عادی و در زمان فعالیت و تولید پالایشگاه امکانپذیر نبوده و لازمه آن توقف کامل فعالیت پالایشگاه می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: این تعمیرات جدای از تعمیرات روزمره و موردی سایر تجهیزات بوده که در زمان فعالیت و تولید پالایشگاه به صورت مستمر صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت استان کرمانشاه تصریح کرد: این تعمیرات با نظارت و مدیریت متخصصین این شرکت و توسط شرکت‌های پیمانکاری متخصص داخلی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه شرکت پالایش نفت کرمانشاه حدود 50 درصد نیاز سوختی استان را تامین می‌کند، گفت: فرآورده های نفتی تولیدی پالایشگاه شامل بنزین، گازوییل، نفت سفید، نفت کوره و گاز مایع (LPG) می‌باشد.

جمشیدی افزود: در مدت زمان تعمیرات اساسی نیاز سوختی استان از سایر پالایشگاه‌ها و توسط خطوط لوله نفت و نفت کش‌ها و با هماهنگی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان تامین می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار