کد خبر: ۲۰۶۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸ 03 April 2016


مدیرکل فنی و حرفه ای استان البرز از مهارت آموزی پانزده هزار و ۳۴۵ نفر در مراکز تحت پوشش این سازمان در سال ۹۴ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عزیزی در مراسم گرامیداشت روز زن که صبح یکشنبه در محل فنی و حرفه ای استان البرز برگزار شد ضمن اشاره به آموزش ۱۵ هزار و ۳۴۵ نفر در مراکز تحت پوشش این سازمان، اظهار کرد: این میزان آموزش در رشته های مختلف فنی و حرفه ای و در مدت زمان های متنوع رقم خورده است.

وی تعداد افراد آموزش دیده در آموزشگاه های آزاد کشور را ۲۵ هزار نفر اعلام کرد و گفت: در این بخش نیز ظرفیت های کامل بخش خصوصی به کار گرفته شده است.

مدیرکل فنی وحرفه ای استان البرز تصریح کرد: استان البرز از حیث دوره های آموزشی برگزار شده و کمی و کیفی در جمع استان های پیشرو کشور است و از این بابت دستاوردی ارزشمند برای این استان رقم خورده است.

عزیزی با تاکید بر اینکه در سال ۹۵ باید رشد بهتری را رقم بزنیم، گفت: مراکز دولتی و آموزشگاه ها باید طیف بیشتری از اقشار جامعه را به آموختن مهارت های فنی و حرفه ای ترغیب کنند و زمینه رشد و توسعه کشور را در حوزه اشتغال مهیا کنند.

وی با بیان اینکه منشور المپیاد کشوری مهارت برای سال ۹۵ ابلاغ شده است، گفت: از تمام مراکز آموزشی می خواهیم در این بخش با دقت بیشتری حرکت کنند و نفرات زبده و مستعد خود را برای مشارکت در این رویداد ملی آماده کنند.

عزیزی در پایان افزود: تقویت جایگاه البرز در کشور و همچنین رتبه کشورمان در المپیاد جهانی هدف گذاری شده است و همه ملزم به محقق کردن آن هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار