این موفقیت حاصل تلاش شبانه‌روزی ماموران و اعتماد مردم به عملکرد خوب نیروهای بسیج، سربازان گمنام امام زمان (عج)، پلیس و ماموران آگاهی است.
کد خبر: ۲۰۵۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷ 03 April 2016
فرماندار ساوجبلاغ از کسب رتبه برتر این شهرستان در بخش کشف کالای قاچاق در استان البرز خبر داد.
ابوالقاسم پالیزگیر اظهار کرد: مأموران مبارزه با قاچاق کالا در ساوجبلاغ سال گذشته 20 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کردند.
وی بیشتر اقلام کشف شده را شامل سیگار، لوازم آرایشی و بهداشتی و مشروبات الکلی ذکر کرد.
فرماندار ساوجبلاغ اظهار کرد: این موفقیت حاصل تلاش شبانه‌روزی ماموران و اعتماد مردم به عملکرد خوب نیروهای بسیج، سربازان گمنام امام زمان (عج)، پلیس و ماموران آگاهی است.
فرماندار ساوجبلاغ یادآور شد: به علت قرار گرفتن ساوجبلاغ در مسیر راه استان‌های غربی، شمالی و تهران، افزایش تیم‌های بازرسی در این شهرستان ضروری است.
وی افزود: در سال جدید تلاش شما باید ارائه خدمات مطلوب به مردم باشد.
پالیزگیر با اشاره به شعار سال از مدیران ادارات خواست الگوی صحیح مصرف را در ادارات رعایت کنند و از اسراف پرهیز و اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار دهند.
وی افزود: کمک به واحدهایی که از کار باز مانده‌اند از مهمترین برنامه‌های ما در سال جدید است و ادارات نباید در این خصوص کم کاری کنند و باید صاحبان صنعت و کار آفرینان را تشویق کنیم تا چرخ‌های صنعت را بیش از سال گذشته به حرکت در بیاورند.
فرماندار ساوجبلاغ از صاحبان صنایعی که زمین دولتی دریافت کرده‌اند و تاکنون هیچ اقدامی برای راه‌اندازی کارخانه نکرده‌اند دعوت به همکاری کرد و گفت: فرمانداری تمام حمایت‌های لازم را از آنان خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار