چهارمين جلسه ستاد برگزاري هفته هنر انقلاب اسلامي با حضور معاون سياسي امنيتي استانداري هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۲۰۵۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳ 03 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، در اولين روز كاري سال 1395 ، چهارمين جلسه ستاد برگزاري هفته هنر انقلاب اسلامي با حضور بهروز اكرمي معاون سياسي امنيتي استانداري و انوشيروان پيش دار رييس حوزه هنري انقلاب اسلامي هرمزگان در سالن جلسات استانداري هرمزگان برگزار شد.

در اين نشست كه با هدف هماهنگي با دستگاههاي اجرايي استان در راستاي برگزاري هرچه باشكوه تر برنامه هاي ويژه گراميداشت هفته هنر انقلاب اسلامي برگزار شد، انوشيروان پيشدار رييس حوزه هنري هرمزگان با اشاره به نام‌گذاري سال 1395 به‌عنوان سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل از سوي مقام معظم رهبري، اظهار اميدواري كرد كه در سال جاري با همكاري و تلاش دستگاههاي فرهنگي استان و حمايت همه جانبه مسئولان از فعاليت‌هاي فرهنگي و هنري ، هدف گذاري مناسبي در راستاي توسعه و گسترش فعاليت‌هاي فرهنگي در استان انجام شود.

وي در ادامه تصريح كرد: در سال جديد و در راستاي فعاليتهاي فرهنگي هنري، در ابتدا بايد ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي استان در راستاي تحقق منويات مقام معظم رهبري در خصوص اقتصاد مقاومتي شناسايي و براي آن برنامه‌ريزي لازم صورت گيرد.

رييس حوزه هنري هرمزگان در اين جلسه ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيد مرتضي آويني، با تشريح برنامه هاي تدوين شده ويژه گراميداشت هفته هنر انقلاب اسلامي افزود: شهيد سید مرتضي آويني توانست با برنامه روايت‌ فتح، رشادت هاي رزمندگان در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل را به زبان هنر كه به تعبير رهبرمعظم انقلاب رساترين زبان است، بازگو كند.

پيش دار در پايان خاطر نشان كرد: هنرمندان حوزه هنري بايد براي تعالي فرهنگ و هنر انقلابي و اسلامي برنامه و راه كارهاي مناسب ارائه كنند تا زمينه توليد آثاري فاخر و ارزشمند در حوزه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامي فراهم گردد.

در ادامه اين نشست بهروز اكرمي معاون سياسي امنيتي استانداري هرمزگان نيز ضمن تبريك سال جديد بيان داشت : استانداري هرمزگان باتوجه به شعار اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل كه از سوي مقام معظم رهبري در ابتداي سال مطرح گرديد، وظيفه خود مي داند كه با همكاري دستگاههاي فرهنگي استان در نهادينه كردن فرهنگ اقتصاد مقاومتي در سطح جامعه برنامه ريزي کند.
اكرمي در ادامه اظهار داشت: در سال جديد تمام تلاش خود را بكار خواهيم بست تا با اقدامات اساسي و زيربنايي، از فعاليت‌ها و توليدات فرهنگي و هنري به صورت ويژه حمايت کنیم.

 وي در ادامه با اشاره به اهميت نقش دستگاه هاي فرهنگي در زمينه گراميداشت هفته هنر انقلاب اسلامي تاكيد كرد: همگان موظف هستند تا در راستاي اهداف و آرمان‌هاي شهداي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس قدم برداشته و به تمامي شهداي اين مر و بوم اداي دين كنند و انتظار مي رود تمامي نهادها و دستگاههاي فرهنگي در اجراي برنامه هاي مربوط به گراميداشت شهادت شهيد سيد مرتضي آويني و هفته هنر انقلاب اسلامي با حوزه هنري هرمزگان همكاري و تعامل لازم را داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار