کد خبر: ۲۰۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷ 08 April 2015
20 واحد تولیدی مازندران به عنوان حامی حقوق مصرف کنندگان روز چهارشنبه با برگزاری مراسمی با حضور معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت مورد تجلیل قرار گرفتند.
تجلیل شد .

به گزارش خبرنگار ایرنا ،رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان کشور در این مراسم گفت : حفظ سهم بازار ، حضور مستمر و توجه به سلایق و نیاز مصرف کنندگان از اولویت های اصلی تولیدکنندگان است .

سید محمد جعفری افزود : واحدهایی که در مسیر سلایق و نیاز مصرف کنندگان حرکت می کنند پایدار و باقی خواهند ماند و این رویه برای رسیدن به سوددهی لازم عمدتا از سوی بنگاه های اقتصادی مورد توجه قرار می گیرد .

وی حمایت یک جانبه از مصرف کنندگان را از مشکلات اقتصاد کشور برشمرد و گفت : توجه به تولید کنندگان نیز برای تعالی اقتصادی ضرورت دارد و می بایست بین تولید و مصرف تعامل ایجاد شود .

رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان افزود : دولت با نظارت و پرهیز از دخالت در امور تولید می تواند در ارتقا و تعالی این بخش تاثیر بسزایی بر جای بگذارد .

وی موفقیت بخش خصوصی را در ایجاد رقابت میان بنگاه های اقتصادی دانست و ادامه داد : رقابت می تواند سبب اعمال خود کنترلی و حفظ تولید و سرمایه شود و بهره وری را افزایش دهد.

جعفری از وزارت صنعت ، معدن و تجارت خواست تا زمینه تعامل لازم را میان مصرف کننده و تولید کننده فراهم کند.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت مازندران نیز با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری با عنوان همدلی و همزبانی دولت و مردم ، گفت : در عرصه تولید و صنعت با همکاری هر چه بیشتر برای تحقق این شعار تلاش خواهد شد .

محمد محمدپور عمرانی از اقدامات وزارت صنعت ، معدن و تجارت برای حمایت از تولید به عنوان گامی مهم به منظو ارتقای این بخش نام برد و ادامه داد :لایحه حمایت از تولید ، اصلاح مقررات تسهیلات ارزی و ریالی از جمله این اقدامات است .

وی گفت : همچنین دیدگاه خوب و مثبت مسوولان ارشد مازندران از تولید نقطه قوتی در این استان به شمار می رود که تولیدکنندگان و فعالان در این عرصه می بایست از این فرصت استفاده لازم را ببرند .

سومین آیین تجلیل از واحدهای برتر حامی حقوق مصرف کنندگان مازندران با هدف افزایش انگیزه و حساسیت در تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات برای رعایت حقوق مصرف کنندگان برگزار شد.

52 شرکت تولیدی برای حضور در این همایش شرکت کردند که 20 شرکت به عنوان مجموعه های برتر حامی حقوق مصرف کننده انتخاب شدند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار