هوا چندان بهاری نیست
هواشناسی استان اردبیل در آستانه روز طبیعت و ۱۳ بدر اوضاع جوی تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی و توریستی استان اردبیل را به تفکیک مناطق گردشگری اعلام کرد.
کد خبر: ۲۰۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷ 31 March 2016

بر اساس اعلام هواشناسی استان اردبیل وضعیت جوی استان فردا مصادف با روز جمهوری اسلامی ایران با ورود هوای سرد از عرض‌های شمالی به منطقه و کاهش ۸ درجه‌ای دما همراه با بارش باران توام با مه در بیشتر مناطق استان خواهد بود.

در این روز بارش در مناطقی از استان به صورت باران و در مناطق جنوبی این استان اغلب به صورت برف خواهد بود.

بر همین اساس در روز جمعه ۱۳ فروردین که به نام روز طبیعت مشهور است، آسمان بیشتر مناطق استان در قبل از ظهر نیمه ابری و ابری توام با هوای نسبتا سرد و وزش باد خواهد بود که در برخی از نقاط بارش‌های پراکنده نیز اتفاق می‌افتد.

عصر روز طبیعت با کاهش ابر دمای هوا به شکل محسوسی کاهش یافته و در بیشتر مناطق مرکزی و جنوبی استان دما به زیر صفر می‌رسد.

اما وضعیت جوی استان در روز طبیعت در مناطق گردشگری، تفرجگاه‌ها و مناطق دیدنی این استان نیز به این قرار است که در جاده ساحلی رود ارس ، دریاچه کشت و صنعت مغان، بازارچه مرزی بیله‌سوار هوا صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر و وزش باد خواهد بود.

در دریاچه گیلارلوی و منطقه موران گرمی وضعیت جوی نیمه ابری گاهی ابری با وزش باد توام خواهد بود.

در خیاوچایی، پارک جنگلی و پل معلق مشگین‌شهر قبل از ظهر هوا نیمه ابری و ابری با بارش پراکنده و از حوالی ظهر وزش باد به تدریج با کاهش ابر خواهد بود.

دامنه‌های سبلان، آلوارس، آبشار گورگور، قوتورسویی، قینرجه و شیروان دره‌سی قبل از ظهر ابری با بارش باران و برف از حوالی ظهر وزش باد به تدریج با کاهش ابر خواهد بود.

سردابه، ویلادره و سرعین قبل از ظهر ابری با بارش پراکنده، بعد از ظهر با کاهش ناپایداری‌ها روبه‌رو خواهد بود.

مراتع و جنگل فندقلو و اطراف تونل قبل از ظهر ابری گاهی مه‌آلود با بارش پراکنده از بعد از ظهر با کاهش ناپایداری‌ها همراه خواهد بود.

وینه‌بین، حیران و آستارا قبل از ظهر ابری گاهی مه‌آلود با بارش باران و از بعد از ظهر با کاهش ناپایداری‌ها روبه‌رو است.

بولاغلار نیز، سد یامچی، دریاچه شورابیل و دربند هیر قبل از ظهر غالبا ابری با بارش پراکنده از حوالی ظهر به تدریج با کاهش ابر روبه‌رو خواهد شد.

دریاچه نئور، گردنه الماس، تفرجگاه اندبیل و ازناو خلخال و آبگرم گیوی هوا ابری همراه با بارش عمدتا برف به تدریج از بعد از ظهر با کاهش ناپایداری‌ها روبه‌‌رو خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یاسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
آقای پورمجید ممنونیم ازاین اطلاعرسانی جامعتون، بد نیست گاهی از این کارا کنین چاشنی سایت تابناک به این جور خبرهاست بازهم تشکر از زحمات گرانقدرتان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار