مسئول گردشگری، اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: از ابتدای نوروز بیش از ۹۰ هزار زائر از مناطق عملیاتی استان کرمانشاه بازدید کردند.
کد خبر: ۲۰۴۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶ 31 March 2016
مسئول گردشگری، اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: از ابتدای نوروز بیش از ۹۰ هزار زائر از مناطق عملیاتی استان کرمانشاه بازدید کردند.

سرهنگ علی یوسفی راد در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به اعزام کاروان های راهیان نور،  بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان های زیارتی غرب استان از سال گذشته آغاز و تا اردیبهشت ۹۵ ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در طی این مدت بیش از ۷۵۰ هزار نفر از یادمان های غرب استان کرمانشاه بازدید داشته اند، افزود: این بازدید به صورت کاروانی، خودجوش و سازمان یافته به همراه استقبال های گسترده در راستای آشنایی با ارزش های هشت سال دفاع مقدس صورت گرفته است.

مسئول گردشگری، اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه خاطر نشان کرد: همچنین از ۲۸ اسفند سال ۹۴ و همزمان با اعزام کاروان های مسافران نورزی به مناطق عملیاتی و زیارتی استان بیش از ۹۰ هزار نفر بازدید از سراسر کشور در استان به صورت کاروانی و شخصی صورت گرفته است.

سرهنگ یوسفی راد با اشاره‌ به اینکه بیشترین استقبال امسال کاروانهای راهیان نور از یادمان مرصاد با بیش از  ۵۰ هزار بازدید بوده است، گفت: یادمان های زیارتی و مناطق عملیاتی مطلع الفجر گیلانغرب، مرصاد، شهید بهشتی، بازی دراز، شهدای پاوه، پادگان ابوذر، شهید دکامی از جمله این مناطق می باشد که در ایام نوروز میزبان مسافران نوروزی است.

وی بیان کرد: بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ زائر از استان به صورت کاروانی و یا شخصی و خانوادگی به مناطق عملیاتی و یادمان های راهیان نور جنوب اعزام شدند و  بالغ بر ۱۰۰۰ نفر از همشریان در مناطق عملیاتی جنوب اسکان یافتند.

مسئول گردشگری، اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه اظهار داشت: روزانه بیش از ۱۰ هزار نفر از ۷ یادمان مقدس غرب استان کرمانشاه بازدید به عمل می آورند و گروه های ۱۰ نفری خادمین الشهدا نیز با خدمات رسانی مناسب به مسافران نوروزی اهتمام لازم را دارند ضمن اینکه فضاسازی مناسب و روایتگری از رشادت و ایثار شهدا در این مناطق در نظر گرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار