رئیس پلیس راه ایلام گفت: تردد کامیون های حامل مواد سوختنی و فرآورده های نفتی در مسیر ایلام به مهران طی روزهای 12 و 13 فروردین محدود خواهد شد.
کد خبر: ۲۰۴۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹ 30 March 2016

رئیس پلیس راه ایلام گفت:تردد کامیون های حامل مواد سوختنی و فرآورده های نفتی در مسیر ایلام به مهران طی روزهای 12 و 13 فروردین محدود خواهد شد.


به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ محسن ناصری اظهار کرد: با توجه به تردد کاروان های راهیان نور از مسیر ایلام به مهران و به منظور سهولت در تردد اتوبوس ها و جلوگیری از حوادث احتمالی تردد این کامیون ها از ساعت 9 شب تا شش صبح ممنوع خواهد بود.
وی برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز هنگام رانندگی را خط قرمز پلیس دانست و یادآور شد: 220 خودرو از ابتدای طرح نوروزی پلیس راه استان در قالب طرح نوروزی به دلیل انجام تخلفات متعدد و حادثه ساز متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.
رئیس پلیس راه ایلام افزود: با توجه به عرض کم و دو طرفه بودن بیشتر جاده های ارتباطی این استان، رانندگان به ویژه مسافران و مهمانان نوروزی که به وضعیت راه های استان آشنایی ندارند باید ضمن رعایت قوانین و مقررات از انجام تخلفات حادثه ساز سرعت، سبقت، انحراف به چپ و انجام حرکات نمایشی پرهیز کنند تا شاهد حوادث ناگوار رانندگی نباشیم.
سرهنگ ناصری ادامه داد: سرعت و سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ و همچنین خواب آلودگی بیشترین علل حوادث رانندگی در جاده های استان ایلام در طول 10 روز گذشته بوده است.
وی از تمامی رانندگان بویژه افراد غیر بومی که به وضعیت جاده های استان آشنایی ندارند، خواست به منظور پیشگیری از بروز حوادث تلخ رانندگی و واژگون شدن خودروها در اثر خواب آلودگی پیش از سفر استراحت کافی داشته و در سفرهای طولانی پس از دو ساعت رانندگی حداقل 10 تا 15 دقیقه استراحت کنند .
شهرستان مرزی مهران در 85 کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین المللی از معابر اصلی و مهم تردد تردد کامیون های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائرین عتبات عالیات و نیز کاروان های راهیان نور و دیگر گردشگران نوروزی است.
جاده اصلی ایلام به مهران به طول 85 کیلومتر بدلیل عرض کم و حجم بالای تردد کامیون ها، تریلرها، اتوبوس ها و خودروهای سواری از جاده های پر حادثه و تصادف استان ایلام محسوب می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار