عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: شرایط شهرداری کرمانشاه عوض نشده و وضعیت خوبی در مدیریت شهری دیده نمی‌شود.
کد خبر: ۲۰۳۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹ 30 March 2016
عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: شرایط شهرداری کرمانشاه عوض نشده و وضعیت خوبی در مدیریت شهری دیده نمی‌شود.

جبار گوهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: شرایط شهرداری کرمانشاه عوض نشده و وضعیت خوبی در مدیریت شهری دیده نمی‌شود و در واقع شرایط مدیریت در شهرداری خوب نیست.

گوهری با اشاره به اینکه موضوعی مبنی بر انصراف فردی از مجموع 10 نفری که روزهای پایانی سال به استیضاح شهردار کرمانشاه رأی دادند در میان نبوده است، افزود: اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه با کسی مشکل شخصی ندارند و وضعیت فعلی مشخص است.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه خاطرنشان کرد: طرح استیضاح شهردار کرمانشاه به‌دلیل شرایط و وضعیت نابه‌سامان موجود انجام می‌گیرد و ما به‌دنبال این هستیم این مشکلات هر چه زودتر رفع شود تا امورات شهری سامان پیدا کند.

شهردار کرمانشاه روزهای پایانی سال 94 در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرمانشاه استیضاح و با 10 رأی موافق عزل شد و مراسم معارفه سرپرست جدید شهرداری نیز با حضور رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه برگزار شد و اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه عزل‌ و نصب‌های خارج از چارچوب، عدم تحقق وعده‌ها،‌ عدم استفاده از نظرات افراد صاحب‌نظر و بی‌ثباتی در اوضاع مدیریتی شهرداری کرمانشاه را دلیل استیضاح شهردار سابق کرمانشاه اعلام کردند.

مشروعیت شهردار از طریق رأی اعضای شورای اسلامی شهر و عدم مشروعیت این مسئول نیز از همین طریق مسجل می‌شود که شورای حل اختلاف شوراهای اسلامی استان کرمانشاه رأی به خارج شدن استیضاح از دستور کار به‌دلیل عدم اطلاع کتبی به وی داد و استیضاح‌کنندگان مجددا تصمیم بر طی این روند گرفتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار