جمعی از خبرنگاران کرمانشاهی با حضور در پست های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی با امضای میثاق نامه، به کمپین " نه به تصادفات جاده ای " پیوستند.
کد خبر: ۲۰۳۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶ 29 March 2016
جمعی از خبرنگاران کرمانشاهی با حضور در پست های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی با امضای میثاق نامه، به کمپین " نه  به تصادفات جاده ای " پیوستند.

به گزارش تابناک کرمانشاه، معاون جوانان جمعیت هلال احمر کرمانشاه در جمع خبرنگاران  ضمن ارج نهادن به بازدید خبرنگاران از پست های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی اظهار داشت: کمپین " نه به تصادفات جاده ای" اقدامی انسان دوستانه در راستای ایجاد فرهنگ و تعهد در بین جامعه است.

کیومرث ویسی با بیان اینکه کمپین " نه به تصادفات جاده ای" طرحی ارزشمند است، تصریح کرد:  این برنامه  با هدف ایجاد تعهد و در نتیجه کاهش تصادفات جاده ای در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی  دیده شده است.

وی  با اشاره به پیوستن مسئولین کشوری و لشکری، هنرمندان، ورزشکاران به این کمپین، افزود: حساس سازی اقشار مختلف جامعه نسبت به خطرات جدی در جاده و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اصل مهمی است که در این کمپین به دنبال آن هستیم که امید است با کاهش حوادث جاده ای همراه شود.

معاون جوانان  جمعیت هلال احمر کرمانشاه گفت: طیف ها و اقشار مختلف جامعه به منظور کاستن از حوادث جاد ه ای  از این طرح به خوبی استقبال کردند.

وی از اصحاب رسانه و مطبوعات خواست تا با ترویج و فرهنگسازی در راستای رانندگی درست در بین مردم، به کاهش حوادث جاده ای و تلفات ناشی از آن کمک کنند.

کمپین ملی نه به تصادفات جاده ای با شعار «بی گدار به جاده نزنیم و ظریف برانیم» و توصیه به  رعایت نکات ایمنی از جمله بستن کمربند ایمنی، عدم سرعت و سبقت غیرمجاز، رانندگی نکردن در حین خستگی و خواب‌آلودگی شکل گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار