مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام از امدادرسانی این جمعیت به 24 حادثه اعم از جاده ای و غیره مسافران نوروزی در این استان از ابتدای تعطیلات نوروز 95 تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۲۰۳۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰ 29 March 2016

مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام از امدادرسانی این جمعیت به 24 حادثه اعم از جاده ای و غیره مسافران نوروزی در این استان از ابتدای تعطیلات نوروز 95 تاکنون خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛محمد سلیمانی اظهار کرد: از این تعداد 18 حادثه جاده ای، سه مورد کوهستان و مابقی نیز شامل ارائه خدمات حضوری در محل پایگاه های امداد و نجات بین شهری به عموم مسافران بوده است.
وی با اشاره به اجرای طرح امداد و نجات جاده ای این جمعیت در تعطیلات نوروزی تاکید کرد: در اجرای این طرح که از 25 اسفندماه در این استان آغاز شده علاوه بر 11 پایگاه جاده ای ثابت مستقر در جاده های ارتباطی استان، پنج پایگاه دیگر با بکارگیری 48 نجاتگر آموزش دیده تخصصی نیز به صورت سیار راه اندازی شده است.
وی یادآور شد: 40 دستگاه خودرو نجات، آمبولانس و پشتیبان نیز به همراه یک هزار و 280 نفر روز امدادگر در این پایگاه ها مستقر شده اند و تا 15 فروردین نسبت به ارائه خدمات امداد جاده ای به مسافران نوروزی اقدام می کنند.
وی با بیان اینکه علاوه بر این، 2 پایگاه کوهستانی نیز در جاده های ارتباطی نقاط مرتفع و کوهستانی این استان مستقر شده اند گفت: همچنین هشت پایگاه در قالب طرح سحاب با عنوان سامانه حرکت امدادی بشر دوستانه با استفاده از دوچرخه خدمات امدادی و فرهنگی را به مسافران نوروزی در جاده های ارتباطی ارائه حواهند کرد.
اجرای طرح های امداد نوروزی و راهنمایی مسافران نوروزی همه ساله با هدف کاهش تلفات جاده ای و ارائه خدمات به مسافران تعطیلات نوروزی همزمان با سراسر کشور در این استان اجرا می شود./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار