کد خبر: ۲۰۳۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷ 28 March 2016

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز از استقرار ۲ تیم توانا "نجات‌گرخواهران" در محورهای کرج – چالوس- و کرج- قزوین خبر داد.

داوود رجبی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه نیروهای امدادی، داوطلب و جوانان استان البرز در ایام عید نوروز در 42 پایگاه ثابت، سیار وموقت در حالت آماده باش قرار دارند، اظهار داشت 25 پایگاه در حوزه امداد ونجات در محورهای مواصلاتی مستقر شده است.

نصیری با اشاره به اینکه در طول ایام تعطیلات نوروزی 2 تیم توانا "نجات گرخواهران" در محورهای کرج – چالوس- و کرج- قزوین مستقر شده است که ظرفیت خوبی به شمار می‌آید، گفت: تیم ویژه کوهستان در پایگاه سد کرج مستقر شده و برای این ایام خاص 15 دستگاه آمبولانس، 5 دستگاه ست نجات، 5 موتورسیکلت امدادی و 2 موتورلانس در نظر گرفته شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان البرز با تاکید بر اینکه از ابتدای آغاز طرح نوروزی در استان البرز تا به امروز63 حادثه رخ داده است، تصریح کرد: این حوادث 286 مصدوم برجای گذاشت که 81 مصدوم توسط نیروهای امدادی هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شد.

رجبی با بیان اینکه 205 مورد از مصدومین به صورت سرپایی مداوا و درمان شدند، یادآور شد: در سطح استان توسط هلال احمر 4 مورد فوتی گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه در این ایام 15 خانوار توسط عوامل امدادی هلالاحمر استان البرز اسکان داده شده اند، خاطرنشان کرد: 190 خدمت حضوری در ایام به مسافران نوروزی ارائه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار