گلایه عدل هاشمی در لنده:
منتخب مردم شهرستان های چهارگانه یکی دیگر از مشکلات استان را دادن کارهای بزرگ به پیمانکارانی دانست که بدون کار کارشناسی پای درگود کارکارهای بزرگ میگذارند و با کوچکترین مشکل شانه خالی میکنند و موجبات تعطیلی یا کندی پروژه ها را فراهم میکنند.
کد خبر: ۲۰۲۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵ 27 March 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،دومین همایش توسعه ی شهرستانی لنده  با حضور رئیس سازمان امورمالیاتی ،کورش پرویزیان مدیر عامل بانک پارسیان ، دکتر خادمی استاندار ، سید علی محمد بزرگواری نماینده مردم کهگیلویه ، بهمئی ، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی ، دکتر شجاع پوریان عضو شورای شهر تهران ، مدیران کل صنعت معدن ، جهادکشاورزی ، راه شهرسازی ، آب و فاضلاب شهری ، فرهنگ و ارشاد ، آموزش پرورش ، علیزاده مدیر نغمه های صدا و سیمای کشور ، فاضلی مدیر بهزیستی جنوب تهران و مهندس تقی زاده مدیر عامل شرکت انرژی امید ایران و سایر نخبگان استانی و کشوری در لنده برگزار شد.
عدل هاشمی منتخب حوزه ی کهگیلویه ،بهمئی،چرام و لنده ابتدا خطاب به حضار و مسولین برگزاری اشاره به این موضوع داشت که خوب بود از مصوبات اولین همایش که سال قبل برگزار شد گزارشی ارائه می شد تا خروجی همایش گذشته راهنمایی برای این همایش می بود. و اگر کاستیهای بود در اینجا گفته می شد و اگر دنبال مصوبه ای مسولین همایش رفتن و انجام نشدخوب بود و اکاوی می شد و اعلام می شد.
سردار هاشمی در ادامه یک بار دیگر از دغدغه رهبری حرف به میان آورد که تنها با اقدام و عمل میتوان در مسیر توسعه قرار گرفت.
وی با اذعان به این نکته که سخنرانیهای خوب و دادن شعار تنها نمی تواند عامل برون رفت از معضل بیکاری ، معضل خروج ازبن بست ، معضل اقتصادی باشد اشاره کرد و گفت: با کمک به دولت بدین صورت که از پتانسیل نهادهای مردم نهاد مانند بنیاد برکت ، موسسات خیریه باید استفاده کرد تا بتوانیم در مسیر توسعه قرار گیریم.
منتخب مردم شهرستان های چهارگانه یکی دیگر از مشکلات استان را دادن کارهای بزرگ به پیمانکارانی دانست که بدون کار کارشناسی پای درگود کارکارهای بزرگ میگذارند و با کوچکترین مشکل شانه خالی میکنند و موجبات تعطیلی یا کندی پروژه ها را فراهم میکنند.
عدل هاشمی وعده داد که از این به بعد تلاش خواهیم کرد که اجرای طرح های بزرگ با برنامه ریزی بهتری صورت گیرد.
وی خطاب به حاضرین گفت:با توجه به اینکه عدل هاشمی خود از کارگاه ها بلند شده و خاک خورده ی طرح و کار و کارگاه هست ، این پتاسیل را در خود میبینم که با کمک فرزندان شما در پایتخت کارهای بزرگی را رقم بزنیم .
گزارش و عکس:مجید مرادی


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
سردسته پیمانکارل بی تعهد خو ختی
ازتراب علیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
آقای هاشمی زیاد حرف زدن ووعده دادن مثال همان سنگ بزرگ نشانه نزدنه. شما هرجامیرید فقط وعده ووعید میدهید واین وعده ها کسی را میطلبد که سابقه اش در جهت پرکردن جیب خود وفامیلش نباشد نه شما که ..........
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار