سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از آغاز نخستین تمرین این تیم در چهارم فروردین ۹۵ خبر داد.
کد خبر: ۲۰۲۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ 26 March 2016
به گزارش خبرگزاری مهر، جمال شاهینی افزود: نخستین تمرین تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه چهار اسفند ۹۵ در زمین چمن شماره یک استادیوم نفت آغاز شد.

شاهینی اظهارداشت : حضور بازیکنان و کادر فنی در نخستین تمرین سال جدید الزامی است و بازیکنان تقویتی تیم نیز با پرواز تهران به گچساران به جمع هم تیمی هایشان اضافه خواهند شد.

وی با بیان اینکه روحیه بازیکنان تیم فوتبال نفت برای ادامه مسابقات بسیار خوب است، افزود: ما همچنان امیدواریم که به عنوان یکی از تیم های صعود کننده در کورس مسابقات از رقیبان عقب نمانیم .

سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال همه توان خود را برای حضور مقتدرانه در این رقابت ها به کارخواهند گرفت.

شاهینی تاکید کرد: با حمایت های مالی و معنوی باشگاه نفت و گاز گچساران امیدوار هستیم نتایج خوبی تا پایان فصل کسب کنیم و تا پایان جزو مدعیان صعود باشیم .

وی در خصوص جذب بازیکن جدید نیز اظهار داشت: تلاش بسیاری برای جذب بازیکن جدید در پست هایی که دارای ضعف هستیم انجام داده ایم و احتمال دارد تا پایان هفته چند بازیکن جهت تست در گچساران حضور یابند.

سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران افزود: در حال حاضر دو بازیکن مصدوم داریم که از ناحیه کشاله و زانو تحت درمان هستند و به زودی با همت کادر پزشکی و فیزیوتراپ تیم به ترکیب اصلی بازخواهند گشت.

شاهینی در خصوص آخرین وضعیت محرومیت محمد دلارا بیان داشت: این بازیکنان پس از آنکه به تیم فوتبال نفت منتقل شد از سوی کمیته انضباطی بدلیل تخلفاتی که در باشگاه قبلی خود داشت به چهار جلسه محرومیت محکوم شد که با رایزنی و نامه نگاری های صورت گرفته از سوی باشگاه نفت بدنبال کاهش محرومیت و استفاده از این بازیکنان در دیدارهای آینده هستیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار