کد خبر: ۲۰۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۳ 24 March 2016
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان گفت: سال گذشته تعداد 212 میلیون و 400 هزار رکورد تردد در جاده‌های گیلان به‌ثبت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ناصر آل‌محمدی بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از پایانه‌های مسافری این شهر اظهار کرد: فعالیت اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان در دو بخش خدمات مسافر و رانندگان و ایمنی راه‌ها است.

وی به نظرسنجی اینترنتی در بخش حمل و نقل عمومی گیلان اشاره کرد و افزود: با 220 مسافر عازم گیلان تماس گرفته شد و 55 درصد از مسافران اعلام رضایت کردند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان از فروش 4 هزار و 778 بلیت به صورت اینترنتی در استان خبر داد و بیان کرد: 17 هزار و 497 نفر به صورت حضوری مراجعه کردند.

آل‌محمدی با بیان اینکه تعداد 89 هزار و 579 نفر مسافر از پایانه‌های گیلان از ابتدای نوروز امسال تاکنون جابه‌جا شدند، تصریح کرد: مسافران مذکور توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مینی‌بوس، اتوبوس و سواری به مقصدهای برون‌استانی جابه‌جا شدند.

وی به برنامه‌ریزی برای توزیع 55 هزار اقلام تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی بین مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: اقلام تبلیغاتی در قالب بروشور، کتابچه، شاخه گل، بنر و پوستر با محوریت اطلاع‌رسانی شماره تلفن‌های اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان و همچنین کتابچه مشترک با میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در راستای مسائل ایمنی و خدمات سفر توزیع شده است.

*نصب 15 دوربین ثبت تخلف جدید در گیلان

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان با اشاره به فعالیت 13 دوربین ثبت تخلف در جاده‌های استان، اظهار کرد: سال 95 تعداد 15 دستگاه دوربین جدید ثبت تخلف در جاده‌های استان نصب و راه‌اندازی می‌شود.

آل‌محمدی به 382 هزار تخلف رانندگی از طریق دوربین‌های ثبت تخلف در جاده‌های گیلان در سال 94 اشاره کرد و یادآور شد: 66 هزار فقره از ثبت تخلف‌های مذکور منجر به صدور قبض جریمه شده است.

وی با بیان اینکه تعداد 212 میلیون و 400 هزار تردد در جاده‌های گیلان‌ در سال 94 به ثبت رسیده است، تصریح کرد: تردد در جاده‌های استان از مرز مهندسی طراحی راه عبور کرده و بالاتر از اشباع است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان، افزایش تردد در جاده‌های استان را نیازمند چاره‌اندیشی دانست و بیان کرد: سال 95 رویکردهایی در حوزه طراحی، عملیات میدانی و اعمال قانون در نظر گرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار