کد خبر: ۲۰۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱ 08 April 2015
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز گفت: مهارت‌آموزی و توان افزایی زمینه اشتغال پایدار را فراهم می‌کند.
حسن عزیزی در گفتگو با ایسنا طی سخنانی اظهار کرد: برای رسیدن به وضعیت مطلوب اشتغال نیازمند تقویت مؤلفه‌های مهارتی، آموزش پرسنل و توان‌افزایی بیشتر نیروها هستیم تا آن ها بتوانند با صلابت و قدرت بیشتر در عرصه‌های شغلی حضور پیدا کنند.
وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی از سوی مقام معظم رهبری، افزود: در سال جدید باید در کنار حفظ آرامش و همدلی بیشتر سعی و اهتمام خود را به کار گیریم تا در عرصه خدمت‌رسانی پرتوان وارد صحنه شده و عمل کنیم.
این مقام مسئول در ادامه از برنامه‌ها و فعالیت‌های اداره‌کل فنی و حرفه‌ای در حوزه‌های اداری و آموزشی سخن به میان آورد و گفت: فراهم کردن بسترهای لازم برای انجام فعالیت‌های بیشتر، انجام امور به صورت کارشناسی، شناسایی الگوهای برتر مهارتی ، نخبه‌پروری و عدالت‌محوری در کلیه امور به ویژه در پرداخت‌های مالی از جمله مهم ترین این برنامه ها است.
عزیزی یادآورشد: همچنین توجه به حفظ شخصیت و منزلت اجتماعی و اداری کارکنان، پیگیری برنامه‌های مربوط به ارتقا شغلی کارکنان، توانمند‌سازی روستاییان، توسعه آموزش مربوط به حوزه مشاغل خانگی و ارائه آموزش در زمینه فناوری‌های نوین مورد توجه است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز در پایان طرح ارتقا شایستگی دانشجویان، توانمندسازی آسیب‌دیدگان اجتماعی، توسعه آموزش‌های مهارتی، گسترش آموزش‌ها براساس نیاز بازار کار منطقه، شناسایی و گسترش مشاغل جدید و بومی را از دیگر برنامه‌های این اداره کل در سال 94 عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار