معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: اقتصاد مقاومتی به‌ معنای رهایی از وابستگی به نفت است.
کد خبر: ۲۰۰۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸ 21 March 2016
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: اقتصاد مقاومتی به‌ معنای رهایی از وابستگی به نفت است.

مجتبی بیاتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: مقام معظم رهبری امسال نیز همچون سال‌های گذشته با نگاه دوراندیشانه و با درک عمیق از عمق استراتژیک مبانی سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جامعه بین‌المللی و وضعیت داخلی کشور، نام‌گذاری سال 95 را انجام دادند.

به گفته وی، نام‌گذاری سال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» توسط رهبر معظم انقلاب نشان از اهمیت اقتصاد در جامعه و زندگی مردم دارد که همواره مورد توجه معظم‌له بوده است و این موضوع بارها در تذکر به مسئولان مشاهده شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش معایب اقتصاد کشور و موجب بهبود وضعیت معیشتی مردم است، گفت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده که تاکنون آن‌گونه که باید و شاید بدان عمل نشده و این بدین معناست که همه مسئولان باید برای تحقق آن همت کنند.

وی اجرایی کردن سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون‌رفت از وضعیت شعاری دانست و افزود: مردم عملکرد مسئولان را رصد می‌کنند و عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی یک وظیفه شرعی و ملی و عدم توجه به آن به‌معنای خیانت به مردم و مملکت است.

بیاتی اقتصاد مقاومتی را موجب رهایی کشور از اقتصاد نفتی برشمرد و متذکر شد: اقتصاد مقاومتی کشور را به‌ سمت استفاده از ظرفیت‌ها، استعدادها، امکانات و توان داخلی سوق می‌دهد و از چشم دوختن به دست بیگانگان نجات می‌دهد و این موجب افزایش اقتدار و عزت ایران اسلامی می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با تأکید بر اینکه شعار دادن در این زمینه قابل قبول نیست، تصریح کرد: همه راه‌کارهای لازم در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی همچون یک نقشه راه گنجانده شده و باید سال 95 سال تحقق آن باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه بسیاری از کشورهای توسعه‌یافته در جنبه‌های مختلف از استعدادها و امکانات کشور ما برخوردار نیستند، بیان داشت: اقتصاد مقاومتی ما را به‌سوی خودباوری بر مبنای استفاده از نعمت‌های خدادادی می‌برد و نتیجه عمل به آن پیشرفت همه‌جانبه کشور است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار