کد خبر: ۲۰۰۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸ 20 March 2016

فرماندار شهرستان اشتهارد بر معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان اشتهارد تأکید کرد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده این مهم در سال آینده در دستور کار است.

ابوالفضل اینانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اشتهارد اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید برای توسعه این شهرستان انجام داد معرفی جاذبه‌های گردشگری این شهرستان با هدف جذب مسافر و گردشگران است.

وی ادامه داد: شهرستان اشتهارد دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری است که متأسفانه عدم معرفی این مراکز دیدنی سبب شده است که بسیاری از مسافران و حتی برخی از مردم در این شهرستان نیز از وجود چنین جاذبه‌هایی اطلاعی نداشته باشند.

فرماندار شهرستان اشتهارد با بیان اینکه با معرفی جاذبه‌های گردشگری این شهرستان می‌توانیم مسیر توسعه و آبادانی این شهرستان را بهتر از گذشته طی کنیم افزود: افزایش میزان اشتغالزایی و کاهش بیکاری نیز از دیگر مزیت‌های جذب گردشگر و توسعه گردشگری در این شهرستان است.

اینانلو با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های گردشگری و معرفی جاذبه‌های گردشگری اشتهارد در سال آتی در اولویت ویژه است گفت: لازم است تا مسئولان توجه ویژه و اساسی به این مهم داشته باشند و تلاش خود را برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در اشتهارد دو چندان نمایند.

*غار نمکی اشتهارد جاذبه زیبای گردشگری اشتهارد

وی در ادامه سخنان خود به معرفی یکی از جاذبه‌های گردشگری این استان اشاره کرد و افزود: وجود غار نمکی در اشتهارد به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری آن می‌تواند مورد اهمیت ویژه باشد.

فرماندار اشتهارد عنوان کرد: غار نمکی اشتهارد در شمال منطقه اشتهارد قرار دارد. این غار در یک محیط کاملاً فرسایشی و کویری واقع شده و در نتیجه فرسایش آبی و شسته شدن ماسه و نمک توسط آب باران به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه غار نمکی اشتهارد دارای 3 دهانه است که دهانه اصلی آن در ارتفاع 1220 متری از سطح دریا قرار دارد. این غار نمکی حدود 350 متر طول دارد، بیان داشت: داخل تالارهای آن قندیل‌های زیبای نمکی دیده می‌شود که سبب به وجود آمدن مناظر بدیع و زیبا شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار