سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از استقرار نمایندگی بیمه کوثر در اماکن گردشگری استان به جهت بیمه گردشگران و مسافرین نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۲۰۰۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷ 20 March 2016
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از استقرار نمایندگی بیمه کوثر در اماکن گردشگری استان به جهت بیمه گردشگران و مسافرین نوروزی خبر داد.

مهندس اصغر رشنو در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگی هنری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، در این باره اظهارکرد: امسال برای اولین بار و در قالب یک طرح ابتکاری، تفاهم نامه‌ای را با شرکت بیمه کوثر منعقد کردیم که نمایندگی این شرکت بتواند در اماکن تاریخی و توریستی استان مستقر شده و با بیمه کردن گردشگران، آرامش و آسودگی خاطر را به آنان هدیه دهد.

وی ادامه داد: در همین راستا از روز گذشته نمایندگی این شرکت بیمه‌گذار در اغلب نقاط تاریخی و توریستی استان مستقر شده‌اند و با نازل‌ترین قیمت‌های ممکن نسبت به بیمه گردشگران استان در طول مدت زمانی که در این دیار هستند، اقدام می کنند.

این مقام مسئول در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: انجام این طرح‌ بزرگ در راستای فراهم آوردن زمینه ماندگاری بیشتر گردشگران در استان و همچنین رفاه و آسودگی خاطر آنها صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش اعضای ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان کرمانشاه بر این است که نوروزی به‌یادماندنی را برای گردشگران و مسافرین ورودی به استان رقم زنند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه با دارابودن بیش از چهار هزار اثر تاریخی شناسایی شده که بیش از 2200 مورد آن ثبت ملی شده و یک اثر بی‌نظیر جهانی به نام کتیبه داریوش در بیستون شرایط ویژه‌ای برای جذب گردشگران و میهمانان نوروزی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار