در آستانه عید نوروز و با هدف دلجویی و رسیدگی به فقرا، نیازمندان و سالمندان مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل به همراه مسئولان این نهاد انقلابی از این خانواده‌ها دیدار کردند.
کد خبر: ۲۰۰۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹ 19 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، بعد از ظهر امروز با همراهی مدیرکل هماهنگی شبکه‌های مردمی، مؤسسات عام‌المنفعه و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل از خانواده‌های نیازمند و سالمندان بازدید شد و با دادن هدایا و کمک‌های مادی به این خانواده‌ها دلجویی عیدانه از آنها صورت گرفت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل اظهار کرد: فلسفه عید جز دلجویی و غم‌گساری از نیازمندان و محرومان جامعه چیز دیگری نمی‌تواند باشد، سعی می‌کنیم به عنوان یک نهاد انقلابی این حرکت‌ خداپسندانه را در ایام عید نوروز مورد توجه قرار دهیم.

بهروز زلالی تصریح کرد: ما با حضور در سرای سالمندان سعی کردیم با دلجویی از آنها فرارسیدن سال نو را به این افراد پیر و سالخورده با گل و هدیه‌ تبریک گفته و خطاب به آنها اعلام کنیم که اگر در ایام کهنسالی در کنج سرای سالمندان قرار گرفته‌اند، احترام و تکریم آنها بر همه ما واجب است.

وی گفت: کمیته امداد بنا به وظیفه ارزشی و انقلابی خود این اقدامات و فعالیت‌ها را با نیت خالصانه انجام می‌دهد که امیدواریم نتیجه این حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها به سمت تعالی و بهبود معیشت خانواده‌های زیر پوشش این نهاد انقلابی منجر شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل افزود: همه‌ساله در روزهای پایانی در کنار پرداخت عیدی مستمری‌بگیران، با برگزاری جشن نیکوکاری سعی می‌کنیم تا به کمک محرومان بشتابیم، امسال نیز اهالی مؤمن استان اردبیل بیش از 2 میلیارد و 100 میلیون تومان کمک‌های نقدی خود را به خانواده‌های نیازمندان پرداخت کردند.

زلالی با یادآوری اینکه همه باید با احساس مسئولیت در این حوزه ورود پیدا کنند و تلاش‌شان نیز بر انجام کارهای خداپسندانه و نیت خالصانه باشد، بیان کرد: همه باید به سمتی حرکت کنیم تا به معنای واقعی با دلی آکنده از مهر و عطوفت زمینه مهربانی‌ها و صلح و صفا را فراهم کرده تا در کنار هم بستری به وجود آوریم تا امکان ایجاد یک دلگرمی واقعی برای سایر هم‌وطنانی که چشم‌انتظار کمک‌های خیرخواهانه و خداپسندانه هستند، شکل بگیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار