به دنبال انتشار خبری در خبرگزاری ایسنا منطقه‌کرمانشاه‌مبنی بر بروز مشکل در جریان درمان سه خواهر و برادر کرمانشاهی وزیر کشور در نامه ای به استاندار کرمانشاه دستور پیگیری مجدانه و مساعدت لازم برای درمان این هموطنان عزیز کشورمان را صادر کرد.
کد خبر: ۱۹۹۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲ 18 March 2016
به دنبال انتشار خبری در خبرگزاری ایسنا  منطقه‌کرمانشاه‌مبنی بر بروز مشکل در جریان درمان سه خواهر و برادر کرمانشاهی وزیر کشور در نامه ای به استاندار کرمانشاه دستور پیگیری مجدانه و مساعدت لازم برای درمان این هموطنان عزیز کشورمان را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، متن دستور  وزیر کشور خطاب به استاندار کرمانشاه که در صفحه اینستاگرام وزیر کشور منتشر شده به شرح زیر است:

انتشار خبر بیماری صعب العلاج سه خواهر و برادر کرمانشاهی که از آسیب های به جای مانده از دوران جنگ تحمیلی رنج می برند تاثر هموطنان عزیزمان را برانگیخت .

 لازم است با پیگیری مجدانه از طریق مراجع و سازمان های ذیربط و انجام مساعدت های مورد نیاز گامی خیرخواهانه در خدمت به مردم قدرشناس و شایسته میهن اسلامی در آستانه سال نو برداشته شود و گزارش اقدامات صورت گرفته در اختیار عموم مردم و اینجانب قرار گیرد.

                                                                                                                                 عبدالرضا رحمانی فضلی

                                                                                                                                           وزیر کشور

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۸
خدا پدر وزیر کشورو بیامرزه اما ایسنا نباید غافلشه چون تجربه ها نشون داده بعضی دستورا قراردادیه متوجه هستین که؟ الان وقتشه از استاندار جواب بخواین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار