رئیس راهنمایی و رانندگی فارس گفت: با ارائه خدمات در حوزه پلیس راهور درون‌شهری از یک‌میلیون و 426 هزار نفر مراجعه کننده سال گذشته که به یک‌میلیون و 883 نفر در سال جاری افزایش‌یافته افزایش خدمات 32 درصدی به شهروندان را داشته‌ایم.
کد خبر: ۱۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۲ 31 January 2015

به گزارشخبرگزاری فارساز شیراز، مصطفی عباسی بعد از ظهر امروز در حاشیه برپایی کارگاه آموزشی با عنوان استانداردسازی و تعالی رفتاری پلیس راهور اظهار کرد: به‌ازای هر 100 هزار مراجعه‌کننده حدود 2.4 نفر از پلیس راهور انتقاد و شکایت صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد کاهش‌ یافته است.

وی خاطرنشان کرد: با برگزاری دوره‌های آموزشی بهداشت روان، آسیب‌شناسی اجتماعی و بررسی مشکلات کارکنان پلیس راهور، شاهد کاهش شکایات مردمی از این نیرو که با ارائه خدمات شبانه‌روزی امنیت را برای مردم تأمین می‌کند، هستیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان فارس تصریح کرد: آموزش تئوری و عملی در مجموعه پلیس راهنمای و رانندگیبه‌ویژه سربازان، درجه‌داران، فرماندهان و کارمندان نیز در اولویت برنامه‌های پلیس راهور استان فارس است.

عباسی بیان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزش استانداردسازی تعالی رفتاری کارکنان نیروی انتظامی باید متناسب با مقتضیات جمعیتی و قومیتی استان‌های کشور اجرا شود و مربوط به یک استان خاص نباشد تا کارایی آن افزایش یابد.

وی اضافه کرد: از سوی پلیس راهور استان فارس پیشنهاد می‌‌شود چنین کارگاه‌های آموزشی هر 6 ماه یک‌بار برگزار شود تا تأثیر آن در جامعه اسلامی بیشتر نمود پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حزب الله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
باسلام ریاست محترم راهنمای ورانندگی شیراز لطف کنید به همکاران دستور دهید تا زمان اذان ظهر ومغرب وسیله های نقلیه کنار خیابانها به خاطر نماز جریمه نکنند تا کسی به نماز بد بین نشود و همیشه دعا گوی شما باشند متشکرم
مهدی مشیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
سلام لطفا قبل ازمراجعه به ستاد فرماندهی کل نیروی انتظامی مامورکد.........درمسیر دشت ارژن به قائمیه رانسبت به برخوردههای نامناسب به لباس شریف این رسته رامتذکر وبدانید مراجعه به مراجع مرتبط صورت خواهد گرفت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار