کد خبر: ۱۹۹۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶ 16 March 2016

استاندار البرز گفت: تخلفات انتخاباتی توسط مراجع قانونی پیگیری می شود و در حال حاضر نیازمند رفاقت برای تحقق اهداف مهم هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمید طهائی در آخرین جلسه شورای اداری استان که عصر سه شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برکزار شد، اظهار کرد: در سال جاری که روزهای پایانی اش را سپری می کنیم دستاوردهای زیادی حاصل شد.

طهائی آخرین دستاورد باشکوه سال جاری را برگزاری انتخابات هفتم اسفند عنوان کرد و از همه کسانی که در روند هر چه بهتر برگزاری انتخابات مشارکت داشتند قدردانی کرد.

استاندار البرز از مردم، احزاب سیاسی استان، نهادها و سازمان هایی که در روند برگزاری انتخابات مشارکت جدی و فعالی داشتند تشکر کرد.

وی تاکید کرد: اگر رهنمود های رهبر معظم انقلاب و دیدگاه های دولت نبود این حماسه سیاسی خلق نمی شد.

طهائی گفت: انتخابات هفتم اسفندماه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشاند.

روند تکمیل سند آمایش سرزمینی استان البرز نهایی شد

استاندار البرز با تاکید بر اینکه ایام رقابت انتخابات به پایان رسیده است، گفت: تخلفات انتخاباتی توسط مراجع قانونی پیگیری می شود و در حال حاضر نیازمند رفاقت برای تحقق اهداف مهم هستیم.

طهائی با اشاره به اینکه منتخبان اعتماد مردم را جلب کرده اند، گفت: همه کسانی که در این عرصه انتخابات شرکت کردند چه آنانی که رای آورده اند و چه کسانی که رای نیاورده اند باید در امر خدمات رسانی مسئولان را یاری کنند.

وی خطاب به منتخبان مردم در مجلسین گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم رای داده اند حالا نوبت منتخبان است که کار و تلاش مضاعف داشته باشند.

استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: روند تکمیل سند آمایش سرزمینی استان البرز نهایی شده است و این سند به عنوان سند بالا دستی استان محسوب می شود که مسئولان موظف به اجرای مفاد این سند هستند.

کمک ۲۷۰ میلیارد تومانی دولت به شهرداری استان البرز

طهائی به اختصاص ۵۵۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه های عمرانی استان در سال جاری اشاره کرد و گفت: دولت ۲۷۰ میلیارد تومان به شهرداری های استان کمک کرده است.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه درآمد سال جاری استان محقق شده است، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی مهمترین هدف سال آینده است که مدیران استانی باید برای تحقق این مهم تلاش کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ایام نوروز در پیش است، گفت: مدیران برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی اهتمام ویژه ای داشته باشند و در صورتی که قرار است در استان حضور نداشته باشند نماینده تام الاختیار خود را به ستاد تسهیلات سفر معرفی کنند.

استاندار البرز در پایان جلسه شورای اداری استان از اصحاب رسانه که در سال جاری مسئولان را در همه عرصه ها یاری کردند به ویژه اصحاب رسانه ای که انتخابات هفتم اسفندماه را پوشش خبری دادند تشکر و قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار