فرمانده پلیس‌راه استان کرمانشاه از حضور ۶۰ تیم محسوس و ۳۰ تیم نامحسوس پلیس‌راه در جاده‌های استان در قالب طرح نوروزی پلیس‌راه خبر داد.
کد خبر: ۱۹۸۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶ 15 March 2016
فرمانده پلیس‌راه استان کرمانشاه از حضور ۶۰ تیم محسوس و ۳۰ تیم نامحسوس پلیس‌راه در جاده‌های استان در قالب طرح نوروزی پلیس‌راه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد مرادی صبح امروز در رزمایش ستاد خدمات سفر نوروزی 95 استان کرمانشاه گفت: نیروهای پلیس‌راه همچون سنوات گذشته همزمان با سراسر کشور در طرح نوروزی تا پایان 14 فروردین‌ماه حضور دارند.

وی اضافه کرد: در قالب این طرح 60 تیم محسوس و 30 تیم نامحسوس نقاط حادثه‌خیز استان را زیرپوشش قرار می‌دهند.

فرمانده پلیس‌راه استان کرمانشاه افزود: با توجه به اینکه در نوروز سال گذشته 43 درصد از تصادفات ناشی از واژگونی و خروج از جاده بوده است، امسال با تزریق تیم‌های محسوس و نامحسوس به محورهای پرتردد استان امیدواریم از حوادث جاده‌ای کاسته شود.

مرادی از پوشش بیشتر محورهای پرحادثه استان از جمله کرمانشاه - اسلام‌آباد غرب، کرمانشاه - کامیاران، اسلام‌آباد - پلدختر و اسلام‌آباد غرب - سرپل ذهاب خبر داد و اضافه کرد: بیشترین تصادفات جاده‌ای در این مسیرها روی داده است که امسال این نقاط را پوشش بیشتری داده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت پلیس نامحسوس قصد داریم سبقت و سرعت غیرمجاز را کنترل کنیم چون بیشترین نگرانی ما در مورد سرعت، خستگی و خواب آلودگی رانندگان است.

این مسئول گفت: بیش از 70 دستگاه دوربین سیار کنترل سرعت در جاده‌های استان کرمانشاه به‌کارگیری شدند و قطعاً در صورتی که مردم نیز به مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کنند سفرهای بدون حادثه‌ را خواهیم داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار