شهردار بیستون گفت: شهر تاریخی بیستون به عنوان پارک موزه ایران زمین متفاوت از سالیان گذشته آماده استقبال از مهمانان و مسافران نوروزی است.
کد خبر: ۱۹۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷ 14 March 2016
شهردار بیستون گفت: شهر تاریخی بیستون به عنوان پارک موزه ایران زمین متفاوت از سالیان گذشته آماده استقبال از مهمانان و مسافران نوروزی است.

احسان احمدی نصر در گفتگو با خبرنگار مهر، از آمادگی کامل برای استقبال از مهمانان نوروزی خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده مهیای نوروز هستیم تا متفاوت از سالیان گذشته رسم مهمان نوازی را به جا آورده و خاطره ای خوش برای مسافران عزیز را رقم بزنیم.

شهردار بیستون موقعیت سوق الجیشی بیستون را امتیازی ویژه برای جذب گردشگران و مهمانان نوروزی دانست و افزود: همه ساله شاهد حجم عظیمی از مسافرت ها به بیستون هستیم و این نیست مگر به واسطه شهرت دروازه آسیا در قدمت و زیبایی و مهمان نوازی.

احمدی نصر با اشاره به موقعیت بی نظیر شهر بیستون به عنوان دروازه آسیا در روزگاران نه چندان دور، گفت: زمانی بیستون جاده بزرگ مسیر خراسان بود و راه عتبات عالیات را به آستان علی بن موسی الرضا(ع) متصل می کرد و در واقع به عنوان جاده ابریشم موقعیت ارتباطی ویژه ای داشت.

این مسئول بیستون را «پارک موزه ایران زمین» عنوان و اظهار کرد: وجود آثار پیش از تاریخ، آثار و نشانه های دوران مادها، هخامنشی، سلوکی، اشکانیان، ساسانیان و در دوره اسلامی آثار ایلخانیان و کاروانسرای صفویه به حق بیستون را شایسته نام زیبای پارک موزه ایران زمین کرده است.

احمدی نصر از برگزاری برنامه های شاد و مفرح در ایام نوروز برای مهمانان و‌ گردشگران خبر داد و تصریح کرد: قصد داریم امسال متفاوت تر از سالیان گذشته برنامه های نوروزی و خدمات شایان توجهی ارائه کنیم و در این راستا برگزاری انواع جشنواره های محلی شاد را در دستور کار داریم.

شهردار بیستون اجرای طرح همیاران شهردار، همراهان میراث، دوستداران محیط زیست را از جمله برنامه ها برشمرد و افزود: اجرای طرح مسافر مهربان هم در دستور کار قرار دارد و بر این اساس مسافرانی که وارد محوطه جهانی بیستون می شوند این عزیزان را به سمت جاده رویایی هدایت خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار