فرماندار دهلران گفت: هر سال 200 هزار نفر در قالب کاروان های راهیان نور از یادمان شهدای شرهانی در این شهرستان مرزی بازدید می کنند.
کد خبر: ۱۹۷۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰ 14 March 2016

فرماندار دهلران گفت: هر سال 200 هزار نفر در قالب کاروان های راهیان نور از یادمان شهدای شرهانی در این شهرستان مرزی بازدید می کنند.

به گزارش تابناک ایلام؛ امیدعلی سبزی روز دوشنبه در نشست هماهنگی ستاد راهیان نور این شهرستان اظهار کرد: با توجه به اینکه عملیات های مختلفی در طول هشت سال دفاع مقدس در مرزهای این شهرستان انجام شده اینک ظرفیت های متعددی برای حضور و بازدید راهیان نور در مناطق عملیاتی داریم.
وی بر ضرورت معرفی ظرفیت های دفاع مقدس و حوزه های فرهنگی، مذهبی، تاریخی و گردشگری دهلران به راهیان نور سراسر کشور تاکید کرد و افزود: تمهیدات لازم برای استقبال از کاروان های راهیان نور در یادمان شهدای شرهانی اتخاذ شده است.
فرماندار دهلران همچنین بر ضرورت همکاری و تعامل همه دستگاه ها برای آماده سازی این یادمان شهدا تاکید کرد و گفت: استقرار اکیپ های درمانی و امدادی با توجه به حضور راهیان نور در این منطقه باید مورد نظر باشد.
سبزی با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به زیرساخت های این یادمان یادآور شد: ظرفیت های گردشگری دفاع مقدس این شهرستان می تواند به کریدر گردشگری دفاع مقدس در منطقه غرب کشور تبدیل شود.
استقرار اکیپ های امدادی، رفع مشکلات آب آشامیدنی، تعمیر و مرمت راه های ارتباطی، تامین برق مورد نیاز، نصب دستگاه بی تی اس مخابرات و برپایی ایستگاه صلواتی در یادمان شهدای شرهانی در این نشست مورد تاکید قرار گرفت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار