رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه از کسب عنوان برگزیده جشنواره ملی عکس «فواد» توسط عکاس کرمانشاهی خبر داد.
کد خبر: ۱۹۷۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴ 14 March 2016
رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه از کسب عنوان برگزیده جشنواره ملی عکس «فواد» توسط عکاس کرمانشاهی خبر داد.

کامران رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، از انتخاب عکاس کرمانشاهی به عنوان یکی از سه عکاس برگزیده جشنواره ملی عکس «فواد» خبر داد.

وی افزود: میثم منیعی مدرس عکاسی و مسئول واحد عکس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه است که توانست در این جشنواره عنوان برگزیده را برای تک عکس «مجتمع ساختمانی» از آن خود کند.

رضایی همچنین از پخش دو فیلم از هنرمندان جوان کرمانشاهی با عنوان «راز سنگ» و «سروین»در مجموعه «سینمای جوان» شبکه مستند خبر داد.

وی گفت: مجموعه «سینمای جوان» این هفته دو فیلم را برای پخش در نظر گرفته است که یکی از آنها «راز سنگ» نام دارد و توسط سامان آریان پور ساخته شده است.

رضایی اظهار داشت: آریان پور متولد سال ۶۹ در کرمانشاه و فیلمساز، تصویر بردار و عکاس دانش آموخته انجمن سینمای جوان کرمانشاه است که ساخت چندین فیلم کوتاه مستند و تجربه گرا و تصویربرداری و تدوین بیش از ۳۰ پروژه کوتاه و مستند و داستانی را در کارنامه دارد.

رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه افزود: شرکت در چندین جشنواره فیلم کوتاه از جمله جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، جشنواره بین المللی فیلم صد، جشنواره بین المللی مقاومت  و کسب چندین جایزه از جشنواره های ملی منطقه ای و استانی فیلم و عکس از جمله سوابق وی به حساب می آید.

رضایی خاطر نشان کرد: همچنین در این مجموعه فیلم «سروین» کاری از مسعود پاریاب دیگر هنرمند انجمن سینمای جوان کرمانشاه نیز روی آنتن خواهد رفت.

وی گفت: پاریاب متولد سال ۵۹ است که فعالیت خود در انجمن سینمای جوانان آبادان را از سال ۷۶ آغاز کرده است و در مستند «سروین» برای نشان دادن گوشه ای از فرهنگ و پوشش مردم استان کرمانشاه تلاش می کند.

رضایی یادآور شد: مجموعه «سینمای جوان» دوشنبه ۲۴ اسفند ساعت ۲۱ از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و ساعت ۹ سه شنبه ۲۵ اسفند بازپخش می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار