به همراه گزارش تصویری؛
آتش سوزی مشکوک در انبار یک تزییات خودرو در منطقه مرکزی شهر یزد، بعد از تلاش نه ساعته آتش نشانان مهار شد و متاسفانه یک آتش نشان هم کشته شد.
کد خبر: ۱۹۷۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲ 13 March 2016
به گزارش تابناک یزد، عقربه ها ساعت 3:53 بعد از نيمه شب يكشنبه بيست وسوم اسفند ماه را نشان مي داد كه انبار مغازة تزئينات خودرو واقع درميدان شهيد باهنر دچار آتش سوزی گسترده شد. با تماس شهروندان  با سامانه 125 ، ستاد فرماندهی فورا  نیروهای عملیات ایستگاه شماره يك و در ادامه ایستگاه های شماره 5 ، 3 ، 8 ، 7 ،6 ،2 و 9 را به عنوان نیروهای كمكی و همچنين يك دستگاه خودرو تانکرآبرسان و يك دستگاه خودرو دستگاه تنفسي به محل حادثه اعزام کرد.
سيدعباس ميرشمسي مديرعامل سازمان كه در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: درمحل حادثه مشاهده شد یك انبار بزرگ در طبقه تحتاني مغازه كه مقدار زيادي مواد سريع الاشتعال تزئينات خودرو نگهداري مي شده ، دچار آتش سوزی شده و دود غليظ ناشی از این آتش سوزی از فاصله دور نمایان بود.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله همزمان با تجهیز 4 دستگاه تنفسی و با استفاده از چهار رشته لوله آبدهی پر فشار به داخل زير زمين رفته و بعد از شناسايي كانون حريق بعد از گذشت 9 ساعت موفق به مهار آتش شدند .
اين مقام مسئول ضمن اشاره به اينكه نگهداري و دپو كردن انبوه زيادي از تزئينات خودرو از قبيل فرش و روكش صندلي ، اسپري ها و ... در يك فضاي بسته ، بدون ورودي مناسب و عدم رعايت حداقل اصول ايمني به مانند يك بمبي ست در جوار همشهريان عزيز ، بيان نمود متاسفانه در اين حادثه يكي از همكاران عزيزمان جان خود را از دست داد و خانواده آتش نشاني را عزادار کرد.
گفتنی است شبکه های اجتماعی از آتش سوزی عمدی این انبار خبر می دهند. در طول مدت مهار آتش، شهردار و برخی مسئولان دیگر شهری در محل حادثه حاضر شدند و از نزدیک روند عملیات یکشنبه سیاه آتش نشانی را نظارت کردند.
آتش‌نشان متوفی که مسعود تیموری نام دارد، در محل حادثه جان خود را از دست داد و بر اساس اطلاعات واصله،‌ سه نفر دیگر از همکاران وی نیز مصدوم شده و هم‌اکنون در بیمارستان به سر می‌برند.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۳
با سلام. از لطف بي كران خبرگزاري ها كه اصلا قدر نيروهاي اتش نشاني رو نميدونن و براشون سخته حتي يكبار كلمه شهيد رو برا اين قشر خرج كنن. واقعا جاي تاسف داره.
پاسخ ها
الی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
برادر من خطاب کردن کلمه شهید که همین جوری نیست.
اگه اینجوریه که تمام ماموران اورژانس و غیره هم باید شهید خطاب بشن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
خدا رحمتش کنه
انشالله به خانوادشون صبر بده در این شب عیدیه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار