رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان از برنامه‌ریزی برای فعالیت اورژانس‌های استان در ایام نوروز خبر داد و گفت: 47 پایگاه استان در این ایام به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.
کد خبر: ۱۹۶۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰ 12 March 2016
علی‌رضا زراعتچی در گفت‌وگو با فارس در زنجان از برنامه‌ریزی اورژانس برای ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد: بر اساس این برنامه‌ریزی همه پایگاه‌های اورژانس در این ایام فعال خواهند بود.

وی با اشاره به افزایش دو پایگاه اورژانس به مجموع پایگاه‌های موجود در استان اضافه کرد: با این افزایش تعداد این پایگاه‌ها به 47 پایگاه می‌رسد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال اشاره و تصریح کرد: اورژانس در این روز علاوه بر پایگاه‌های موجود 13 کد آمبولانس در سطح شهرهای استان مستقر می‌کند تا کنترل امور با دقت بیشتری انجام شود.

زراعتچی با بیان اینکه پنج کد (آمبولانس) از مجموع 13 کد تعریفی برای چهارشنبه سوری در شهرستان زنجان مستقر می‌شوند، ابراز کرد: هشت کد دیگر مربوط به دیگر شهرستان‌ها است که به مدت 24 ساعت در آماده باش خواهند بود.

وی با تأکید بر آماده باش همه اورژانس‌های بیمارستانی در روز سه‌شنبه ادامه داد: این اورژانس‌ها با حضور متخصصان به مدت مشخص در آماده باش خواهند بود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان به هماهنگی انجام شده برای حضور بالگرد در استان اشاره کرد و گفت: بر اساس این هماهنگی بالگرد هماهنگ شده با هلال احمر از 25 اسفند تا دوم فروردین در استان مستقر می‌شود تا در صورت لازم مورد استفاده قرار گیرد.

زراعتچی ادامه داد: اتوبوس آمبولانس متعلق به اورژانس  در ایام نوروز در ورودی شهر زنجان مستقر می‌شود.

وی تعداد افراد حاضر در هر پایگاه‌ اورژانس استان زنجان را 6 نفر اعلام کرد و گفت: حدود 300 نفر در ایام نوروز در بخش اورژانس به مسافران خدمات‌رسانی می‌کنند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان به استقرار 10 پایگاه سلامت در محورهای استان در ایام نوروز اشاره و تأکید کرد: این پایگاه نسبت به تست اقدامات اولیه سلامت مانند تست فشار خون و قند خون برای مراجعان را انجام می‌دهند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار