مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، آموزش و پرورش را زیربنای توسعه و پیشرفت هر کشوری دانست و گفت: ساختن مدرسه یعنی ساختن پایگاه علم، دانش و آگاهی و خدمت به بشریت و این پاداش و اجر کار خیرین مدرسه ساز را دو چندان می کند.
کد خبر: ۱۹۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۷ 10 March 2016
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، آموزش و پرورش را زیربنای توسعه و پیشرفت هر کشوری دانست و گفت: ساختن مدرسه یعنی ساختن پایگاه علم، دانش و آگاهی و خدمت به بشریت و این پاداش و اجر کار خیرین مدرسه ساز را دو چندان می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا سلیمان محبی روز پنجشنبه در جمع خیرین مدرسه ساز و اولیای مشارکت جوی دانش آموزان پاوه افزود: در سال گذشته خیرین بیش از 95 میلیارد ریال به آموزش و پرورش کمک کردند.

وی اظهار کرد: اگر این کمکهای خیرین و والدین دانش آموزان نبود امکان اداره این دستگاه و سیستم مهم و کلیدی برای ما میسر نمی شد.

وی اضافه کرد: همه صاحب نظران و سیاستمداران دنیا معتقدند که اگر قرار است کشوری در همه بخش های مختلف توسعه پیدا کند باید به آموزش و پرورش آن توجه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه به وجود 325 هزار دانش آموز در استان اشاره کرد و گفت: اگر این دانش آموزان را خوب آموزش و تربیت کنیم آینده کشورمان تضمین است.

وی گفت: با وجود کمبودها و تنگناهای بودجه و اعتبارات دستاوردهای بزرگی را در حوزه آموزش و پرورش استان طی دو سال گذشته بدست آورده ایم که قابل توجه است.

در این مراسم امام جمعه پاوه اسلام را دین سپاس از محسنین معرفی کرد و گفت: اگر آیات قرآن را مرور کنیم در می یابیم که این کتاب هدایت، همواره 2 عامل موثر را در حیات انسانها مورد تمجید قرار داده، یکی خداوند متعال که خالق ماست و دیگری والدین که مربی و راهنمای ما هستند.

ماموستا ملا قادر قادری با استناد به حدیث نبوی در وصف خیرین گفت: پیامبر بزرگ ما در حدیثی فاکتور سومی را به دو عامل مندرج در کلام حق ملحق نمود و آن محسنین و خیرین هستند.

امام جمعه پاوه افزود: مردم ما در 37 سال گذشته هرگاه احساس کرده اند نظام نیازمند حضور آنهاست، مردانه و دلیرانه جلو آمده و به خواسته های نظام اسلامی جواب مثبت داده اند.

فرماندار پاوه هم با اشاره به ایثار مردم این شهرستان گفت: پاوه را شهر بدون زمین می شناسند، شهرستان ما در کشور به عنوان معدود شهرهایی است که زمین ندارد، اما می بینیم تمام خیرین در این شهرستان زمین اهداء کرده اند.

پرویز ایده پور به قدمت بالای مدارس این شهرستان اشاره کرد و گفت: این مدارس به سبب گذر زمان نیاز به بازسازی مجدد دارد.

شهرستان پاوه با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد و دارای سه منطقه آموزش و پرورش پاوه، نوسود و باینگان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار