اتحادیه قنادان کرمانشاه از مشخص شدن قیمت انواع شیرینی شب عید در این شهر خبر داد و گفت: قیمت ها نسبت به سال گذشته 6 درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۹۵۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷ 09 March 2016
اتحادیه قنادان کرمانشاه از مشخص شدن قیمت انواع شیرینی شب عید در این شهر خبر داد و گفت: قیمت ها نسبت به سال گذشته 6 درصد افزایش یافته است.

محمدرضا ناصری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شیرینی نخودی و شیرینی گل محمدی دو شیرینی رایجی است که عموم مردم در ایام عید نوروز آن ها را مصرف می کنند.

وی افزود: براساس پیشنهاد اتحادیه و تصویب کمیسیون نظارت، قیمت هرکیلو شیرینی نخودی در کرمانشاه برای نوروز امسال 100 هزار ریال و شیرینی گل محمدی نیز 91 هزار ریال تعیین شده است.

ناصری همچنین قیمت جدید هر کیلو شیرینی خامه ای را نیز 112 هزار ریال عنوان کرد.

رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه یادآور شد: سال گذشته قیمت هرکیلو شیرینی نخودی در کرمانشاه 95 هزار ریال، شیرینی گل محمدی هر کیلو 850 هزار ریال و شیرینی خامه ای هم 105 هزار ریال تعیین شده بود.

وی همچنین از فعالیت 180 شیرینی فروشی در سطح شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: از این تعداد 110 قنادی درجه اول، 40 قنادی درجه دو و 20 قنادی نیز درجه سوم است.

ناصری در پایان و با تاکید بر اینکه مردم به هیچ عنوان از دست فروشان شیرینی خریداری نکنند، یادآور شد: در ایام نوروز بازرسان اتحادیه، اتاق اصناف و دانشگاه علوم پزشکی بر کار شیرینی فروشی ها نظارت مستمر خواهند داشت.

در کرمانشاه روزانه 70 تا 100 کیلوگرم انواع شیرینی جات توسط شیرینی فروشی ها تولید می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار