رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر کرمانشاه از تخفیف 30 درصدی خدمات پزشکی و درمانی در کلینیک شهدای شهرداری شهر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۹۴۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰ 08 March 2016
رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر کرمانشاه از تخفیف 30 درصدی خدمات پزشکی و درمانی در کلینیک شهدای شهرداری شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، خسرو زرافشانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کلینیک شهدای شهرداری کرمانشاه با هدف خدمت‌رسانی به شهروندان افتتاح شده و تمامی خدمات پزشکی و درمانی در این مرکز با تخفیف 30 درصدی به شهروندان ارائه می‌شود.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر کرمانشاه با اشاره به اینکه این تخفیف شامل همه افراد می‌شود، خاطرنشان کرد: شهروندانی که دارای انواع دفترچه‌های بیمه و حتی دفترچه بیمه سلامت هستند نیز می‌توانند از خدمات و تخفیف 30 درصدی پزشکی و درمانی کلینیک شهدای شهرداری کرمانشاه برخوردار شوند.

زرافشانی با اشاره به فعالیت شش متخصص و چهار پزشک عمومی و تیم پرستاری و درمانی در این کلینیک بیان داشت: 10 تخصص پزشکی در این مرکز فعال است و شهروندان برای مداوا از ساعت 8 تا 20 می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه با بیان اینکه دستگاه‌های مختلف پزشکی در این مرکز دایر شده است، گفت: تلاش کرده‌ایم از جدیدترین نوع دستگاه‌ها برای ارائه خدمات مطلوب پزشکی به مردم استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه این کلینیک در 40 متری غربی مطهری شهر کرمانشاه واقع شده است، بیان داشت: این خدمات با پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه و با محوریت شهرداری ارائه می‌شود و در تلاش هستیم بخش‌ها، خدمات و رشته‌های تخصصی این کلینیک را توسعه بدهیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه متذکر شد: برنامه‌ریزی و پیگیری لازم برای دایر شدن بخش بستری این مرکز با استقرار تخت‌های لازم انجام می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸
سلام ، دقيقاً عصر روزي كه كلينيك افتتاح شد آقاي دكتر شعباني استيضاح شد و يكي از دلايل استيضاح تبديل فرهنگسرا به كلينيك بوده است ، حالا چطور جناب زرافشاني اين اقدام را به نفع شورا مصادره كرده و فقط شهرداري را بعنوان محور ميداند!جناب زرافشاني ما مانديم كه دم خروس را قبول كنيم يا قسم ابوالفضل را...اگر دست من بود شورا را در كوتاه ترين زمان منحل ميكردم بعلت وجود برخي افراد....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار