رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان فارس گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۵ از ۱۵ اسفند در سراسر استان آغاز شد.
کد خبر: ۱۹۲۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۱ 05 March 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی صنعت و معدن و تجارت فارس: علی همتی در جلسه هماهنگی طرح نظارتی ویژه نوروز گفت: طرح ویژه نظارتی نوروز ۹۵ از تاریخ ۱۵ اسفند ماه ۹۴ آغاز و تا تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۵ در سراسر استان برگزار و بازرسین عملکرد واحدهای تجاری را نظارت می کنند.

وی در تشریح برنامه های نظارتی در طرح تنظیم بازار اظهار کرد: با توجه به افزایش نیاز مردم به اقلام موجود در بازار، از یک ماه گذشته جلسات با دستگاهای ذی ربط و بخش خصوصی مختلف خدماتی در ارتباط با تامین نیازهای مردم در قالب ستاد خدمات سفر انجام شد.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان فارس افزود : در طی برگزاری این طرح، بازرسی و نظارت در ۲ بخش کالایی و خدماتی از جمله خدمات حمل و نقل درون وبرون شهری،خدمات صنفی،دفاتر گردشگری و در بخش کالایی نیز تمرکز بازرسیها در رابطه با کالاهایی که در این ایام بیشتر مورد تقاضا مردمی است از جمله پوشاک،کیف و کفش،شیرینی و آجیل،مواد پروتئینی و لبنی و بهداشتی و میوه نوروزی  رستورانهای بین راهی ودرون شهری،هتل ها،مکانهای اقامتی٬قالیشویی و خشکشویی و آژانسهای مسافرتی مورد نظارت و بازرسی بیشتری قرار می گیرند.

همتی اضافه کرد: تعداد بیش از ۲۰۰ بازرس شامل تیم بازرسی از جمله بازرسان سازمان صنعت،معدن و تجارت و بازرسان اصناف در این طرح شرکت دارند و گشت های مشترک نیز با تعزیرات حکومتی ،شبکه بهداشت و سایر دستگاههای مرتبط برگزار خواهد شد  و تلفن ۱۲۴ نیز همانند گذشته آماده دریافت گزارشات مردمی در زمینه تخلفات می باشد، در این طرح همچنین از بانوان ناظرین افتخاری نیز استفاده شده است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت  استان فارس درپایان گفت: با توجه به حضور فیزیکی بازرسهای این سازمان در مراکز خرید که مولفه مهم موفقیت در این طرح است در قالب گشت های مشترک٬ با همکاری سایر سازمانهای مربوطه از جمله اداره کل تعزیرات٬ اتاق اصناف٬ دانشگاه علوم پزشکی٬بهداشت محیط،معاونت غذا و دارو،اداره کل حمل و نقل ، اماکن،نیروی انتظامی،سازمان جهاد کشاورزی و...... برای نظارت مستقیم بر عملکرد واحدهای صنفی و غیرصنفی در این ایام فعال است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار