معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، حاوی پیام خاصی برای همگان بود و نشان داد که مردم ایران اسلامی، عاشق کشور خودشان هستند و دوست دارند در تعیین سرنوشت خویش بیش از پیش دخیل باشند.
کد خبر: ۱۹۲۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷ 04 March 2016
ّه گزارش تابناک تبریز، دكتر سعید شبستری خیابانی در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی با تاکید بر اهمیت توجه به حقوق شهروندی در جامعه افزود: به عنوان مثال، شرکت مردم در انتخابات، در راستای حقوق شهروندی است، چون مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات می‌خواهند که در تعیین سرنوشت خویش، دخیل باشند.

وی با تشکر از حماسه آفرینی مردم ایران اسلامی و بخصوص مردم استان در انتخابات سال‌جاری ادامه داد: این مردم، همان مردمی هستنند که به جمهوریت نظام رای داده اند، همان مردمی هستند که در تحقق انقلاب و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی، نقش آفرینی داشته اند، همان مردمی هستند که در هشت سال جنگ تحمیلی، عزیزان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند تا این انقلاب به مسیر و حرکت خود ادامه دهد.

وی ابراز کرد: این دوره از انتخابات، پیام خاصی در سطح کشور داشت و باید مسئولان امر بتوانند این پیام را دریافت کنند و در جهت خواست مردم حرکت کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تاریخ نشان داده که نمی‌شود به مردم دیکته کرد، ادامه داد: خلق حماسه سیاسی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی، حماسه ای در امتداد 24 خرداد 92 بود.

شبستری گفت: علی رغم وجود مشکلات و تنگناهای بسیار، مردم همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران، بار دیگر با حضور حداکثری خود در انتخابات، پاسخی دندان شکن به یاوه‌گویی های دشمنان دادند. بار دیگر نشان دادند که جمهوری اسلامی، مظهر و تجلی اراده مردم است.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود مصرف مشروبات الکلی را یکی از معضلات موجود در جامعه عنوان کرد و افزود: طبق گزارش‌های دریافتی، در طول سال‌های اخیر، میزان قاچاق و مصرف مشروبات الکلی به شدت افزایش یافته است.

وی ادامه داد: طبق اطلاعاتی که داریم قیمت مشروب خارجی در ایران، ارزان تر از کشور تولید کننده مشروب است و این نشان دهنده شبیخون فرهنگی دشمن برای نابودی جوانان و منحرف کردن آنان از مسیر اسلام و انقلاب است.

وی در بخشی از سخنان خود از تشکیل کمیته ملی و استانی پیشگیری و مبارزه با مشروبات الکلی خبر داد.

وی بر لزوم افزایش فعالیت های فرهنگی توسط رسانه ها و سازمان ها و نهادهای فرهنگی در راستای کاهش تقاضای استفاده از مشروبات الکی و مبارزه با مصرف الکل تاکید کرد.

حسن استوار آذر مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی نیز با تاکید بر افزایش نظارت ها افزود: مشروباتی که به صورت قاچاق از خارج وارد می شود بسیار ارزان تر از کشور تولید کننده است که این مهم نشان می دهد دست هایی در کارند تا جوانان را آلوده و تهاجم فرهنگی را رواج دهند که مسئولان امنیتی و قضایی باید توجه بیشتری داشته باشند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار