فرماندار کوهدشت:
" محمد کرم محمدی فرماندار کوهدشت گفت: انتخابات اخیر مشارکتی پرشور و پر نشاط بودو وجود یک سری مشکلات و توقعات در مسیر انتخابات طبیعی است؛ماهم بنا به فرموده مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری ،به بحث حق الناس یعنی همان صیانت آرا معتقد هستیم وهمه وظایفی که به ما محول شده بودرا با همه توانمان انجام دادیم.
کد خبر: ۱۹۱۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴ 03 March 2016


به گزارش تابناک لرستان به نقل از کانال تلگرامی" کاندیداگرام " محمد کرم محمدی فرماندار کوهدشتگفت: انتخابات اخیر مشارکتی پرشور و پر نشاط بودو وجود یک سری مشکلات و توقعات در مسیر انتخابات طبیعی است.

وی با اشاره به نقش و وظیفه ی خود در امر برگزاری انتخابات این دوره درشهرستان کوهدشت تصریح کرد: معتقد هستیم که همه وظایفی که به ما محول شده است را با همه توانمان انجام داده ایم.

محمدی افزود :انتخابات کشور الحمد الله با یک مشارکت خوب و پرشور و با نشاط و سالم و با صیانت کامل از آرا برگزار شد.

وی اضافه کرد: طبیعی است در مسیر انتخابات ممکن است یک سری مشکلاتی باشد و نیز افرادی یک سری توقعات داشته باشند که عملا این توقعات بخشی به حق است و بخشی زیاده خواهی است.

محمدی با بیان اینکه ما امیدواریم ان شا الله به یک شکلی ذائقه مردم تلخ نشود عنوان کرد: چون مردم مشارکت بسیار خوبی داشتند و لبیک خوبی به مقام معظم رهبری، به نظام و به همه خوبی ها گفتند که این مایه سرافرازی و سربلندی کشور می باشد به خاطر اینکه هرچه مشارکت به هر حال بیشتر باشد مقوم و تقویت کننده نظام جمهوری اسلامی است.

فرماندار کوهدشت اظهار کرد: ماهم بنا به فرموده مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری ،به بحث حق الناس یعنی همان صیانت آرا معتقد هستیم وهمه وظایفی که به ما محول شده بودرا با همه توانمان انجام دادیم.

محمدکرم محمدی در پایان یادآور شد : امیدواریم هرکسی که منتخب مردم شده است در خدمت مردم و در خدمت نظام جمهوری اسلامی باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار