شهردار زارچ از کاشت گل‌های فصلی و زینتی در میدان‌های این شهر در آستانه فرارسیدن بهار خبر داد.
کد خبر: ۱۹۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸ 01 March 2016
به گزارش تابناک یزد،«محمدرضا حفیظی» افزود: شهرداری برای زیباسازی شهر در ایام نوروز و جلب رضایت شهروندان و مسافران نوروزی، کاشت گل‌های فصلی در فضای سبز شهر را در دستور کار قرار داده است. وی ادامه داد: شهرداری از گل‌های فصلی متنوع و رنگارنگی برای زیباسازی شهر استفاده کرده است.

ادامه تلاش‌ها برای ساماندهی کارگران ساختمانی
معاون فرماندار یزد از ادامه تلاش‌ها برای ساماندهی کارگران فصلی ساختمانی با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره کل امور اتباع استان خبر داد.
به گزارش همشهری «افسانه شهابی‌پور» درباره روند اجرای طرح ساماندهی کارگران فصلی ساختمانی، اظهار کرد: برخی موانع قانونی در مسیر اجرای این طرح پیش‌ آمده است که امیدواریم با همکاری اداره کل اتباع استان حل و فصل شود. وی با بیان این‌که اشتغال اتباع در برخی از رشته‌های ساختمانی مجاز نیست، اعلام کرد: برخی از ظرفیت‌های شغلی در این رشته به وسیله اتباع اشغال شده است که امیدواریم با همکاری اداره کل اتباع استان، این وضعیت مدیریت شود. شهابی‌پور ادامه داد: با این وضعیت دستمان برای ایجاد مراکز اشتغال کارگران فصلی چندان باز نیست، از این رو نقاط دچار ایراد در اجرای این طرح باید استخراج شود تا درباره نحوه اجرای طرح تصمیم‌گیری شود. معاون فرماندار یزد افزود: شاید نتوانیم مرکز ساماندهی کارگران فصلی را به شکلی که مد نظر بودیم، ایجاد کنیم.

تلاش شرکت توزیع برق استان برای برتری درکشور
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اعلام کرد: این شرکت تصمیم دارد در چشم‌انداز 5 ساله، برای بهبود كیفیت خدمات قابل ارائه، كاهش قیمت تمام‌شده و افزایش رضایت مشتریان تلاش کند.
به گزارش همشهری« محمدرضا صحتی» افزود: امیدواریم با اجرای برنامه‌های در نظر گرفته شده، شرکت توزیع برق استان بتواند پس از قرار گرفتن در میان بهترین دستگاه‌های اجرایی و شركت‌های استان و حفظ این جایگاه، در میان شركت‌های توزیع ممتاز در کشور قرار گیرد.  وی ادامه داد: شرکت توزیع برق استان در نظر دارد با ایجاد فضای رقابتی سالم، حداكثر فرآیندهای اجرایی خود را به پیمانكاران ذی‌صلاح واگذار کند.
به گزارش همشهری، به گفته صحتی، شرکت توزیع برق استان تلاش خود را برای تبدیل شدن به مجموعه‌ای برای كنترل و نظارت كارآمد عملكرد آن‌ها به كار خواهد گرفت. مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اظهار کرد: در این زمینه شركت ضمن بهسازی هرم تحصیلی و تخصصی نیروی انسانی خود، با ایجاد مكانیزمی برای دریافت اطلاعات از ذی‌نفعان و پردازش آن‌ها، سیستم ارزیابی عملكرد جامعی را برای نظارت و كنترل انجام فرایندها و نیز فعالیت‌های برون‌سپاری شده، تدوین می‌کند.
چاپ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار