فرمانده سپاه ناحيه بقيه‌الله (ع) شيراز گفت: در ايام فاطميه، رزمايش فاطميون، با حضور گردان‌هاي اين ناحيه از بسيج سپاه، در منطقه عمومي باجگاه، برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۹۰۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹ 01 March 2016
تابناک فارس به نقل از آریا:سرهنگ محمدجعفر دوستدار صبح امروز در كنفرانس خبري با اصحاب رسانه ،افزود: اين رزمايش بزرگترين رزمايش ناحيه‌اي بسيج سپاه در استان فارس است كه با استعداد 10 گردان برگزار خواهد شد.

دوستدار با يادآوري اينكه زمان رزمايش، روزهاي 13 و 14 اسفند ماه است، خاطرنشان كرد: از 2 ماه قبل برنامه‌ريزي براي برگزاري اين همايش آغاز و زمينه‌ها و شرايط لازم فراهم شده است.

او ادامه داد: در اين رزمايش، 9 گردان بيت‌المقدس و يك گردان كوثر با استعداد حدود 2 هزار و 500 نفر نيروي بسيجي، حضور خواهند داشت.

دوستدار اهداف رزمايش را حفظ انسجام نيروهاي بسيج، ايجاد آمادگي و بالا بردن توان رزمي نيروهاي بسيج، تقويت كار تشكيلاتي، تقويت امنيت و تجديد بيعتي دوباره با مقام معظم رهبري عنوان كرد.

وي اضافه كرد: در اين رزمايش 2 روزه، تاكتيك‌هاي مختلفي تمرين خواهد شد كه برخي از آنها شامل امداد و نجات، كمين و ضد كمين، بازپس‌گيري، كنترل معابر و پدافند از راه دور، است.

دوستدار خاطرنشان كرد: يكي از نقاط قوت اين رزمايش آن است كه هر گردان به شكل مستقل ديده شده و بايد همه امكانات و تداركات مورد نياز را تامين كرده و تاكتيك‌ها را تمرين كند.

فرمانده سپاه ناحيه بقيه‌الله شيراز همچنين با قدرداني از حضور گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفندماه، اين حضور را لبيك مردم به فراخواننظام دانست و خطاب به منتخبان مردم گفت: امروز رقابت تمام شد و زمان آغاز فعاليت براي مردم است و نمايندگان منتخب بايد براي تحقق وعده‌ها تلاش كنند.

دوستدار با بيان اينكه مجلس آينده بايد مجلسي تلاشگر باشد، تصريح كرد: مجلس آينده بايد با نگاه به درون و استفاده از توان درون نظام، برنامه‌ريزي و حركت كند زيرا رمز موفقيت ما اتكا به توان و ظرفيت‌هاي داخلي است، همانگونه كه در دوران دفاع مقدس اين مهم اثبات شد.

اين فرمانده نظامي با بيان اينكه بسيج همواره گره‌گشاي مشكلات كشور از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تاكنون بوده است،‌ گفت: امروز هم بسيج مانند دوران دفاع مقدس كه ميدان‌دار اصلي بود و دوران سازندگي و پس از آن، همواره در صحنه و پشتيبان نظام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار