فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران از انهدام یک تیم تروریستی ضد انقلاب در منطقه عمومی سومار استان کرمانشاه و هلاکت ۲ تروریست خبر داد.
کد خبر: ۱۸۹۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲ 29 February 2016
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران از انهدام یک تیم تروریستی ضد انقلاب در منطقه عمومی سومار استان کرمانشاه و هلاکت ۲ تروریست خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر منوچهر کاظمی پیش از ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک حماسه بزرگ انتخابات ۷ اسفند به ملت ایران از این حماسه با عنوان برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی و افتخاری ماندگار یاد کرد و اظهار داشت: اقدامات ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات در کنار سایر نیروهای مسلح و سازمان های اطلاعاتی ستودنی و بسیار ارزشمند است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش در تشریح عملکرد این سازمان در راستای برگزاری انتخابات افزود: با اقدام موثر و سازنده ارتش و سازمان اطلاعات و امنیت، انتخابات با امنیت صد درصدی در کشور برگزار شد و در منطقه غرب نیز با وجود حساسیت بسیار بالا به واسطه همجواری با عراق اما انتخابات در امنیت کامل و صددرصدی برگزار شد.

امیر کاظمی با ادامه توضیحات گفت: قرارگاه منطقه‌ای غرب در وهله نخست با حضور  گسترده در انتخابات افتخارآفرینی کرده و اما پشتیبانی در راستای برگزاری سالم انتخابات با در نظر گرفتن سازوکارهای لازم اقدام دیگر این قرارگاه بود.

وی اعزام ۷ فروند بالگرد برای استقرار در استان‌های ایلام، لرستان، کردستان و کرمانشاه جهت تسهیل در برگزاری فرآیند اخذ رأی در مناطق صعب العبور و مورد نیاز را از دیگر اقدامات انجام شده عنوان کرد و افزود: استقرار ۱۰ تیم کشف و خنثی در مناطق تعریف شده برای جلوگیری از خطرات احتمالی در جریان انتخابات از دیگر اقدامات ما بود.

این مقام ارشد نظامی تلاش برای برقراری امنیت انتخابات را از تمهیدات و اقدامات انجام شده توسط قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش عنوان و اظهار کرد: ما از ماه‌ها قبل از شروع انتخابات تدابیر و تمهیدات لازم را انجام دادیم.

امیر کاظمی از انهدام یک تیم تروریستی ضد انقلاب در منطقه عمومی سومار خبر داد و گفت: ضد انقلاب قصد داشت شیرینی و حلاوت پیروزی مردم سرافراز ایران در انتخابات را به کام ملت تلخ کند و لذا قصد انجام عملیات تروریستی در غرب کشور را داشت که با اقدام به موقع همرزمان ما ناکام ماندند.

این مقام ارشد نظامی در تشریح این خبر بیان کرد: دیروز یکشنبه ۹ اسفند یک تیم تروریستی ضد انقلاب قصد داشت عملیات تروریستی را در استان های غرب کشور انجام دهد که با حضور همرزمان ما در یگان واکنش سریع و نیز همرزمان ما در وزارت اطلاعات  و سازمان حفاظت و اطلاعات ارتش کاری هماهنگ، دقیق، قاطع و سریع در منطقه انجام و تیم تروریستی شناسایی و منهدم شد.

امیر کاظمی در ادامه تصریح کرد: دیروز صبح یک تیم تروریستی در غرب کشور قصد انجام عملیات تروریستی را داشت که شناسایی، رهگیری، کشف و منهدم گردید و در این راستا ۲ تروریست به هلاکت رسیدند و مقادیری سلاح، کمربند انفجاری، چاشنی، نارنجک و سلاح و مهمات از آنان کشف و ضبط شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش تاکید کرد: این عملیات توسط یگان واکنش سریع ارتش در منطقه عمومی سومار انجام شد و به ملت عزیز ایران اطمینان خاطر می‌دهیم که سربازانشان در نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران با قاطعیت، استحکام و به کارگیری سربازان مدافع ولایت و استفاده از تجهیزات پیشرفته مدرن و بروز که در نوار مرزی مستقر است اجازه کوچکترین تحرکی به دشمن نخواهیم داد.

امیر کاظمی با اشاره به استقرار  شبانه روزی سامانه‌های راداری، تجهیزات الکترونیک و اپتیک در مرزهای کشور برای صیانت از حریم جمهوری اسلامی ایران افزود: به تروریست‌ها و سرکردگان و کشورهای حامی آنان در منظقه هشدار می‌دهیم که سربازان ولایت و همرزمان ما در نیروهای مسلح آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی که بخواهد در امنیت نظام اخلال ایجاد کند هستند و سریع و به موقع به تمام تهدیدات پاسخ کوبنده خواهیم داد.

این مقام ارشد نظامی همچنین از انهدام یک تیم تروریستی در ۲۵ دی امسال خبر داد و گفت: این تیم ترویستی نیز که مهمات و تجهیزات انفجاری به همراه داشتند و قصد اخلال در نظم و امنیت کشور نمودند نیز شناسایی و منهدم شد.

امیر کاظمی بیان کرد: هیچ پهپاد ناشناسی در غرب کشور مشاهده و شناسایی نشده است و در حال حاضر در حال بررسی عملیات دیروز هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار