سرپرست استانداری مرکزی:
سرپرست استانداری مرکزی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای اخیر گفت: با تلاش‌های تیم ‌مذاکره‌کننده، در نهایت جهان ایران هسته‌ای را به رسمیت شناخت و این مهم را مرهون فداکاری‌ها و رشادت‌های شهدای هسته‌ای هستیم.
کد خبر: ۱۸۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴ 05 April 2015

 حسن‌بیگی با حضور در اولین جلسه شورای اداری استان مرکزی سال 94 در استانداری مرکزی، اظهار کرد: براساس منویات مقام معظم رهبری در پیام نوروزی؛ پیشرفت اقتصادی، اقتدار و عزت منطقه‌ای و بین‌المللی، جهش علمی، عدالت قضایی و اقتصادی و ایمان و معنویت آرمان‌های بزرگی هستند که در سال جدید هرچه بیشتر باید برای ملت ایران رقم بخورند. 

وی بیان کرد: رسیدگی نکردن به مسائل مرتبط با مردم، عدم تکریم ارباب رجوع و برنامه‌ریز نبودن، معصیت در کار اداری به شمار می‌رود. 

سرپرست استانداری مرکزی، اظهار کرد: استان مرکزی طی سال‌های گذشته، رتبه‌های ممتازی را در صنایع کوچک، صنایع مادر، صنعت گل و گیاه و... در سطح کشور کسب کرده است که باید این جایگاه را حفظ و ارتقا بخشید.

وی بر لزوم فعال کردن واحدهای تولیدی نیمه‌فعال جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در بخش صنعت و کشاورزی، تأکید کرد و فرمانداران شهرستان‌ها را متولیان پیگیری این مهم دانست.

حسن‌بیگی فعال کردن واحدهای تولیدی تعطیل شده و رفع موانع و مشکلات اجرایی را از دیگر اولویت‌های در دستور کار دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد.

سرپرست استانداری مرکزی، در خصوص اقدامات در دستور کار در بخش کشاورزی، اظهار کرد: با توجه به کمبود منابع آبی، استفاده از تکنولوژی‌های جدید و روش‌های نوین آبیاری و در نهایت افزایش بهره‌وری و همچنین تولید محصولات کشاورزی با رعایت استانداردهای لازم جهت صادرات، باید از سوی دستگاه‌های اجرایی به طور جدی پیگیری شود.

وی بر لزوم برنامه‌ریزی جهت جلب گردشگر در استان و فعال کردن بخش خصوصی جهت برطرف کردن موانع صادرات غیرنفتی تأکید کرد.

سرپرست استانداری مرکزی به بازخوانی تفاهم‌نامه با سایر کشورها، صادرات خدمات فنی مهندسی، رونق صنعت گردشگری و خدمات اشاره کرد و افزود: این موضوعات باید طبق سیاست‌های ابلاغی مدنظر قرار گیرند و رویکرد مدیریت جهادی در این راستا از ضروریات عملیاتی کردن این مهم است.  

وی خاطرنشان کرد: گسترش روابط بین‌الملل از دیگر اولویت‌های در دستور کار در سال جدید است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار