مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از استقرار 2058 پایگاه و ایستگاه ثابت و سیار در استان جهت جمع آوری هدایای مردم خیر در جشن نیکوکاری امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۸۸۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰ 27 February 2016
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از استقرار 2058 پایگاه و ایستگاه ثابت و سیار در استان جهت جمع آوری هدایای مردم خیر در جشن نیکوکاری امسال خبر داد.

به گزارش تابناک کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، حسین خدرویسی با بیان اینکه امسال بیست و ششمین دوره جشن نیکوکاری با شعار بهار همدلی، شکوه مهربانی و جشن نیکوکاری برگزار خواهد شد، اظهار کرد: طی روزهای 12 تا 14 اسفند ماه پایگاه ها و ایستگاه‌های در نظر گرفته شده در استان آماده دریافت هدایای مردمی هستند.

خدرویسی یادآور شد: در جشن نیکوکار سالجاری 830 مدرسه، 300 مسجد، 156 ناحیه مقاومت بسیج، 205 اداره، سازمان و ارگان دولتی و غیردولتی، 29 مرکز نیکوکاری، بیش از 200 دهستان و روستا، 160 کارخانه و گروه صنفی و 143 پایگاه و ایستگاه مستقل امداد تعبیه شده در معابر، میادین و سطح شهرستانها و 35 پایگاه سیار جهت جمع آوری کمک های مردمی استان کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در روز 12 اسفند830 مدرسه در استان کرمانشاه به عنوان پایگاه جمع آوری کمک های مردمی شناسایی شده است تاکید کرد: طی این روز به صورت نمادین در هریک از مدارس شهرستانهای استان زنگ نیکوکاری نواخته می شود.

به گفته خدرویسی زنگ نیکوکاری در شهرستان کرمانشاه نیز راس ساعت 9 صبح در مدرسه دکتر زنگنه با حضور مسئولین و مدیران استان به صدا درخواهد آمد.

وی بایادآوری اینکه در روز 13 اسفند پایگاه ها و ایستگاه های جمع آوری کمک در ادارات، مساجد، کارخانجات، معابر، میادین، مزار شهدا و... فعالیت می کنند، تصریح کرد: همچنین در روز 14 اسفند که مصادف با اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه است پایگاه های کمیته امداد در مصلاهای نماز جمعه به کار جمع آوری کمک ها و هدایای مردمی مشغول می شوند.

خدرویسی به درآمد 10 میلیارد ریالی جشن نیکوکاری استان کرمانشاه در سال گذشته نیز اشاره و خاطرنشان کرد:  از این میزان کمک جمع آوری شده بیش از چهار میلیون ریال نقد و مابقی غیرنقدی بوده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در پایان با تاکید بر اینکه درآمد جشن نیکوکاری صرفا در سه سرفصل مناطق محروم، امور فرهنگی و اجاره مسکن برای خانوارهای مددجو هزینه خواهد شد، اظهار کرد: کمک های مردمی جمع آوری شده در جشن نیکوکاری در اسرع وقت در میان خانوارهای نیازمند توزیع می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار