رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند از اسکان هفت هزار و 200مسافر در ایام نوروزی در مراکز آموزش و پرورش این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۸۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵ 05 April 2015

محمدرضا مشهدی عباسی در گفت وگو با ایرنا افزود: پذیرش مسافران، زائران و گردشگران عبوری از دماوند به صورت متمرکز از دفتر ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش شهرستان که در ساختمان شماره دو شهرداری دماوند مستقر بود، صورت گرفت و این مهم از 28 اسفند 93 آغاز و تا 16 فروردین 1394 ادامه داشت.

وی گفت: پیش از فرارسیدن سال جدید شش مدرسه منطقه دماوند همچون امام خمینی (ره)، احمد ابراهیمی، هنرستان زینیه، شهید مدنی، شهید هاشمی نژاد شهر آبسرد و مدرسه 12 فروردین شهر کیلان با ظرفیت 36 اتاق در طول شبانه روز به عنوان مدارس درجه یک ساماندهی شد.

مشهدی عباسی افزود: 10 مدرسه دیگر منطقه را که در محورهای اصلی قرار داشت همچون مدارس مشاء و سیدآباد که در محور هراز و فیروزکوه واقع شده به همراه نمازخانه نیز به منظور استفاده در زمان بحران و اضطرار آماده سازی شدند تا در صورت نیاز استفاده شوند.

وی تصریح کرد: خدمات ستاد تسهیلات اسکان آموزش و پرورش شهرستان دماوند با پذیرش 25 درصد مسافران نوروزی استان تهران موفق به کسب رتبه دوم در بین ستادهای اسکان آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران شد.

مشهدی عباسی خاطرنشان کرد: در سال گذشته در شهرستان دماوند شش هزار و200 مسافر اسکان یافتند که امسال با توجه به رشد سفرهای نوروزی با افزایش مسافرروبرو شدیم.

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند همچنین از تجهیز مدارس به فرش، پتو، تلویزیون، یخچال و برخی امکانات آشپزخانه به منظور رفاه حال مراجعان خبر داد.

با افزایش آمار پذیرش مسافران و میهمانان بهار فاطمی در مناطق و نواحی شهرستان های استان تهران، مناطق و نواحی رودهن، دماوند و ری بترتیب بیشترین رقم پذیرش و اسکان مسافرین را در بین مناطق و نواحی شهرستان های استان تهران به خود اختصاص دادند.

دماوند با توجه به قرار گرفتن در محورهای ارتباطی هراز و فیروزکوه هرساله شاهد افزایش چشمگیر مسافران و گردشگران بویژه در ایام نوروزی است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار