رئیس ستاد انتخابات قم:
رئیس ستاد انتخابات استان قم با بیان اینکه حدود ۲۴۰ هزار نفر رای داده‌اند، گفت: از این میان ۱۳۰هزار نفر مرد و بیش از ۱۱۰ هزار نفر خانم بوده‌اند، همچنین بیش از ۳۶ هزار نفر پای صندوق‌های رای حضور پیدا کرده‌اند.
کد خبر: ۱۸۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸ 26 February 2016
به گزارش تابناک قم، احد جمالی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روند انتخابات در استان قم از ساعت 8 صبح به‌صورت روان و با امنیت کامل صورت گرفته است.

رئیس ستاد انتخابات استان قم با بیان اینکه حدود 240 هزار نفر رای داده‌اند، افزود: از این میان 130 هزار نفر مرد و بیش از 110 هزار نفر خانم بوده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم ادامه داد: رای اولی‌های استان که آمار 45 هزار نفر بوده‌اند تاکنون بیش از 36 هزار نفر پای صندوق‌های رای حضور پیدا کرده‌اند و این نشان‌دهنده انگیزه جوانان ما است که با احساس مسئولیت آمده‌اند.

جمالی با بیان اینکه بیش از 200 نفر از افرادی که رای به صندوق ریخته‌اند، بالای 96 سال بوده‌اند، خاطرنشان کرد: این احتمال وجود دارد که با توجه به استقبال مردم، انتخابات بعد از ساعت 18 تمدید شود تا افراد رای خود را به صندوق بیندازند.

رئیس ستاد انتخابات استان قم با اشاره به حضور زائران در انتخابات گفت: حضور زوار برای شرکت در انتخابات استان قم منع قانونی ندارد و اگر فردی در یک انتخابات مثلاً مجلس شرکت کرد، در حوزه دیگر می‌تواند رای انتخابات خبرگان خود را به صندوق بیندازد.

به گفته وی، ملاک مهری است که در شناسنامه ثبت می‌شود و مجریان انتخابات باید به این نکته توجه کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار