رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان کرمانشاه گفت: نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی به برنامه‌ریزی بلند مدت توجه و از خرد شدن در کارهای روزمره اجتناب کنند.
کد خبر: ۱۸۸۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹ 26 February 2016
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان کرمانشاه گفت: نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی به برنامه‌ریزی بلند مدت توجه و از خرد شدن در کارهای روزمره اجتناب کنند.

کیوان کاشفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه با اشاره به اینکه در کشور ما انتخابات بر اساس فعالیت احزاب شکل نمی‌گیرد اظهار داشت: در این راستا رأی‌ها به صورت شناخت‌های فردی و منطقه‌ای بوده و دیگر نمی‌توان انتظار مجلسی را با رویکردهای کشور داشت.

رئیس اتاق بازرگانی استان صنایع و معادن استان کرمانشاه بیان کرد: اگر رأی‌ها خارج از شناخت فردی و منطقه‌ای داده شود به رویکردهای آینده که مهم‌ترین آن‌ها بهبود وضعیت اقتصادی و کسب و کار، رونق اقتصادی و خروج از رکود را دنبال می‌کند نزدیک می‌شویم.

کاشفی افزود: هر کس در هر قشر و صنفی برای حضور افراد در مجلس شورای اسلامی که از رویکردهای آینده شناخت بیشتری دارند تلاش کند تا این نمایندگان مجلس در راستای این رویکردها قوانین بازدارنده موجود را لغو و قوانین مناسبی را وضع کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات برای کشور موضوعی مهم و حیاتی محسوب می‌شود افزود: برای همه با هر گرایش فکری پس از سال‌ها تمرین این نتیجه حاصل شده است که باید در انتخابات خارج از اینکه چه کسی انتخاب می‌شود مشارکت گسترده‌ و آگاهانه داشت.

وی آزادانه رأی دادن در کشور را نمونه‌ای از دموکراسی دانست و اعلام کرد: انتخابات در کشور با حضور دستگاه‌های مختلف نظارتی و اجرایی سالم است به طوری که در پای صندوق‌های رأی گرایش‌های مختلف نیز دیده می‌شود که بیش از این برای برگزاری انتخابات بی‌طرف اهرم و ساز و کاری وجود ندارد.

کاشفی با بیان اینکه فعالان بخش خصوصی بر اساس شاخص‌هایی که برای آن‌ها تعیین شده است رأی می‌دهند افزود: فعالان مذکور بدون ذکر نام و با رعایت حداقل‌ها در انتخاب نمایندگانی که شناخت درستی از اقتصاد دارند تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در مجلس به نمایندگانی نیاز است که دارای فکری باز باشند خاطر نشان کرد: به دلیل نرخ بالای بیکاری و دیگر معضلات پس از آن در استان کرمانشاه باید فردی انتخاب شود که دارای برنامه‌ریزی بلند مدت باشد.

کاشفی بیان کرد: نمایندگان مجلس برای تحقق اهداف مطلوب و کاهش معضلات از خرد شدن در کارهای روزمره اجتناب کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار